Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting?

Side 3 ud af 7 (66 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

webia:

Jeg er ikke en udbyder eller har planer om at blive det.

Jeg er en rådgiver for de større reklamebureauer, dermed råder jeg de større kunder i DK hvad de skal gør på mht til deres web.

Jeg kan se at jeres behov er noget som passer fint ind i de udbyder som blev nævt her, men jeg forsøger for at åbne jeres øjne for resten af verden.

Det er fint du er rådgiver, men som rådgiver slynger man vel ikke bare en masse udtryk ud og håber på at modtageren ikke forstår det og derfor tror det lyder fint.

Du må sgu lige finde dine rådgiver evner frem og forklare det lidt bedre pædagogisk hvad det er vi skal gå efter, hvad de nævnte udbydere ikke kan levere, og hvornår man har brug for det du mener du vil åbne vores øjne for.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:47

webia:
men jeg forsøger for at åbne jeres øjne for resten af verden.

Nu har du, i mine øjne, grundløst kritiseret nogle af Danmarks større og mere seriøse udbydere. Det er som sådan også fint nok, hvis der er hold i kritikken, men du giver jo intet vi kan holde fat i.

Er du ikke venlig at uddybe dette lidt på et niveau hvor vi almindelige kan forstå dig? 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 14:51

mcsolutions:

webia:

- 3 til 5 rendundente linier

Det har mig bekendt alle der er nævnt her i denne tråd.

Ikke i følge mine omlysninger om trafik statatisker

webia:

- 600 mbit

Hvorfor så lidt?

ja ok

webia:

- chashe server up front

Forsøger du at skrive "cache" ? Og jeg er igen 110% sikker på at samtlige virksomheder nævnt her kan levere en reverse proxy såfremt kunden ønsker dette, og jeg er også 100% sikker på at hvis jeg blev påduttet en cache/reverse proxy , både at skulle betale for den og at skulle have den stående og rode i min trafik ville jeg skifte udbyder med det samme. 

Sorry stave fejl. ..  Det er slet ikke det sammen vi taler om ..  Det vil taler om er større sites som færdig generere klar til henting til de respective sprog så IIS ikke skal genere de kode hvertgang.

webia:

- trafik shape tools

Den må du gerne uddybe? Hvad mener du at slutbrugeren skulle have ud af at kunne shape sin trafik? Eller er det udbyderen som shaper slutbrugerens trafik? Og anyway tror jeg også de fleste kan finde ud af at sætte nogle shaping regler op hvis det skulle blive nødvendigt, selvom jeg foretrækker at have så meget båndbrede at vi ikke skal tænke på shaping.

Det jeg tænker her er pimært iis tools som er beregnet til trafik kompimering som kan snakke direkte med dig brownser dermed opnår et større load tid

webia:

- temp måler pr server

De fleste af mine servere har en håndfuld temperatur målere indbygget, mig bekendt er det stort set normen at man overvåger temperaturen på dine servere. 

Ja ok - fint, jeg kan tale ud af de erfaringer jeg har, men det jeg omtaler er et direkte måler fra udbyder direkte ind i dit server.

webia:

- flat line måler på din server

- helst tæt på guld record server

WTF betyder det? 

Om dit server trækker støm og hvor meget..

Hvis du ikke ved hvd en guld record er så kender du ikke dit DNS godt nok...

webia:

Jeg håber du kan bruge nogle af de her ting.

På ingen måde ... min konklusion på det her er at du intet kender til branchen ... eller er ekstremt dårlig til at formulere dig. De fleste herinde kan godt tage begrundet og dokumenteret kritik, du gør ingen af delene her. 

Det da fantastisk at du dit konklustion er basseret på. Jeg har arbejdet med de større og det største kunder i DK i over ti år. Vi har kunder som dækker det meste.

/ Robert Radut rr@webia.dk www.webia.dk 70 20 11 04
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:59

Jeg er ikke en udbyder eller har planer om at blive det.

Jeg er en rådgiver for de større reklamebureauer, dermed råder jeg de større kunder i DK hvad de skal gør på mht til deres web.

Jeg kan se at jeres behov er noget som passer fint ind i de udbyder som blev nævt her, men jeg forsøger for at åbne jeres øjne for resten af verden.

Først skriver du at ingen af os er professionelle nok, men da der pludselig bliver bedt om en forklaring ændrer du historie og skriver vi alle passer fint samt at det bare var for at åbne vores øjne for resten af verden, i stedet for at svare på det egentlige spørgsmål. Det er der da absolut ingen sammenhæng i mellem?

Når du så skriver du ligefrem er rådgiver indenfor dette område, og til store reklamebureauer endda, så undrer det mig at du kan finde på at skrive sådan en ubrugelig liste som svar og tror at bare fordi du skriver du har arbejdet med de største reklamebureauer så er du hævet over os andre - hvor nogen af os vel at mærke arbejder med hosting til daglig. Kan vi få oplyst hvem disse reklamebureauer er?

Når du ikke har styr på tingene eller ikke kan formulere dig klart, så skal du ikke komme med den slags udtalelser du har lavet her i tråden - du risikerer jo at skade andre virksomheders ry. Når du så alligevel har formået at kaste dig ud i det her, så svar i det mindste på de spørgsmål folk stiller, i stedet for at hoppe let og elegant over dem.
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 15:00

Jeg har ikke forstand på servere og har derfor i anden forbindelse spurgt en prof. programmør. I den forbindelse er jeg blevet anbefalet www.wendt.dk og www.scannet.dk. Jeg lagde vægt på erfaringer fra andre, support, ope-tid og backup. Mht. kundestørrelse skal det bruge til en større kunde, som man må sige at Novo A/S er.

Hvis andre har bedre forslag lytter jeg gerne med. Min erfaring er, at man selvfølgelig skal se på specifikationer men mere væsentligt er det, hvad folk har af erfaringer.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:13

Jeg vil sige det sådan at med de priser du skal betale for bare et simpelt webhotel hos f.eks. Scannet så kan du lige så godt tage springet og få dig en server hos f.eks. ActiveWebs eller Specialhosting - prisspringet er relativt lille og du opnår voldsomt mere kapacitet per krone brugt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 15:22

Hej Sune

Jeg har ingen planer om anklage dig eller andre for noget eller diktere på hvordan i skal køre jeres virksomed.

Det som er pusigt er den mode i svare på, og den mode i stille spøgsmål på.. det er sjov at se hvad i skiver mellem linier.

Mine kunder er fx. MIC payment (en af de største betalingsudbyder i europa), GRY, OCC, FBI, DSB osv..

Jeg skriver ikke her for at vise min musker... jeg har jo ingen, jeg skal derimod tabe mig lidt .. i stedet..

Jeg beklager hvis mine formuleringer ikke er så fantastiske.  

/ Robert Radut rr@webia.dk www.webia.dk 70 20 11 04
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:31

webia:

Ikke i følge mine omlysninger om trafik statatisker

Fyr din statistiker.

webia:

Sorry stave fejl. ..  Det er slet ikke det sammen vi taler om ..  Det vil taler om er større sites som færdig generere klar til henting til de respective sprog så IIS ikke skal genere de kode hvertgang.

Det er præcis det samme vi snakker om, og min udtallelse gælder stadigvæk. Det kan laves hvis kunden beder om det. 

webia:

-Det jeg tænker her er pimært iis tools som er beregnet til trafik kompimering som kan snakke direkte med dig brownser dermed opnår et større load tid

Det er en standard feature i Apache, skulle undre mig meget om ikke det også er det i Iis. 

webia:

Om dit server trækker støm og hvor meget..

I 4 ud af de 5 hostingcentre hvor jeg har min daglige gang er det standard.

webia:

Jeg har kørt Autoritativ navneserver siden 1999, jeg har Bind manualer liggende på mit natbord. Det er vidst dig der ævler uden at vide hvad du snakker om, men lad os bare lege det er mig der ikke forstår det. Vil du så være flink at forklare hvad du mener en guld record er? 

webia:

Det da fantastisk at du dit konklustion er basseret på. '

Det der er ikke en sætning. 

webia:

Jeg har arbejdet med de større og det største kunder i DK i over ti år. Vi har kunder som dækker det meste.

Så har du enten snydt de "største kunder i DK" igennem ti år, eller også er du ekstremt dårligt til at kommunikere dine venner ud elektronisk.  

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:40
webia:

Hej Sune

Jeg har ingen planer om anklage dig eller andre for noget eller diktere på hvordan i skal køre jeres virksomed.

Det som er pusigt er den mode i svare på, og den mode i stille spøgsmål på.. det er sjov at se hvad i skiver mellem linier.

Mine kunder er fx. MIC payment (en af de største betalingsudbyder i europa), GRY, OCC, FBI, DSB osv..

Jeg skriver ikke her for at vise min musker... jeg har jo ingen, jeg skal derimod tabe mig lidt .. i stedet..

Jeg beklager hvis mine formuleringer ikke er så fantastiske.  

At du får en skarp reaktion fra vores side er en naturlig ting, der står jo direkte at vores virksomheder ikke er professionelle nok og vi får ingen argumentation for dette.

Hvis dette ikke har været hensigten og du mener at det blot er en formuleringsfejl, så er det naturligvis i orden - jeg har dog svært ved at se hvordan det indlæg skulle kunne forstås på andre måder. Tænk i hvert fald over den slags indlæg før de postes i fremtiden, det kan jo få konsekvenser for de virksomheder der skrives om.
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:42

mcsolutions:

webia:

Jeg har kørt Autoritativ navneserver siden 1999, jeg har Bind manualer liggende på mit natbord. Det er vidst dig der ævler uden at vide hvad du snakker om, men lad os bare lege det er mig der ikke forstår det. Vil du så være flink at forklare hvad du mener en guld record er? 

Med fare for at være ham der hvisker resultatet til sidemanden; kan der være tale en fejlstavning af "glue record"? 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 3 ud af 7 (66 indlæg)