Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp kan ikke få en bank konto fået afslag ved 4 banker.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

fionix:

Ja jeg må prøve igen ved en af de andre banker.. nok ikke andet for.

Når det, de fleste inklusiv mig ønsker kun er en almindelig erhvervs konto uden lån eller overtræksmulighed og et debit kort hvor man ikke kan overtrække, og man betale oprettelses gebyret og månedsgebyret til dem, så har jeg svært ved at finde ud af hvor banken har "hånden på kogepladen"

De siger det jo alle temmelig klart, når der ingen lån er eller du ikke flytter dine private lån over så kan vi ikke tjene penge på det og har ingen interesse i det her.. så kan man starte med at argumentere med dem, hvorefter de så trækker historik fra for 10 år siden op og bruger det som grund.

Nu gik mit spørgsmål også mere på hvad andre har gjort eller om der var nogen der har fundet en løsning på at få en bank konto og hvis ja, hvor?

I princippet er alt det her snak jo bare trolling og tidsspild som kan skæres ned til det ene og simple spørgsmål.. Hvad har alle I andre gjort der ikke kunne få en bank konto?

For enhver bank drejer det sig primært om basisindtjening. Hvor meget tid og ressourcer kræver dine ønsker for banken kontra den indtjening i rentemarginal og gebyrer du generer.

 

Helt simpelt drejer det sig om at overbevise banken om at du bidrager mere til deres indtjening end du kræver i ressourcer den anden vej. Nu kender jeg ikke din økonomi, men kan sige for mit eget vedkommende fik jeg en erhvervskonto i kapitalselskabet fordi jeg også er privatkunde (med diverse låneprodukter, såsom boliglån og billån).

Så vil sige du skal ligge vægt på din samlede økonomi når du skal overbevise banken 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bare at blive ved at prøve. Vi har små 70 pengeinstitutter og de vil gerne have kunder og tjene penge. ER alt lagt an til det, så finder du en

De er dog bange for IVS - og de HAR risiko ved et IVS uanset kun debetkort. Det er gennemgået i min korte facebook video - mere så du forstår hvordan bankerne tænker, for det kan gøre det lettere at søge 

Det eneste der i princip kan gøre det helt håbløst, er hvis ejeren/stifteren/direktøren står i RKI - ellers skal man med en bare rimelig ide og person økonomi kunne finde en bank

https://www.facebook.com/jhannover/videos/10154411568204787/   Der forklares også lidt om de risici bankerne faktisk har ved erhverv - selv uden kredit osv

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)