Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af produkter til frisører og andre detailbutikker. Hvordan laver man en prof. salgsopstilling som gavner sælger og køber?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Sunbao:

Nyaken:

Mange tak for svaret Lars.

Det må man da kalde en god avance men ja som du siger er det på engros siden :)

Håber der er andre der kan hjælpe mig lidt på vej.

Tak på forhånd

Du er jo netop engros ledet i denne sag, du skal forvente at frisøren vil betale dig ca 30 kroner ex moms hvis produktet skal sælges for 150 med moms til kunden.

Så høj er deres avance ikke på brands... Det er det måske på private label, men det er jo ikke det, trådstarter tilbyder

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det første jeg tænker er at du starter HELT fra bunden og har ikke rigtig indsigt i noget af det du skal leve af/tjene penge på. Det er en anelse risikabelt. Det bedste du kan gøre er at læse som meget som muligt op på det at drive forretning, vælge firma og være selvstændig, og i øvrigt forsøge at komme til at kende noget til den branche du bevæger dig ud på, enten via netværk eller venskab, eller via praktik. Det jeg læser fra din side vil højst sandsynligt bare føre til at du taber en masse penge og tid, og ikke får succes. 

Bare et godt råd. Det er trods alt tid og penge du investerer, og med høj sandsynlig spilder du begge dele, når du er så uerfaren. 

Tilmeldt 15. Nov 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dine svar Fashion-seller.

Ser at du har en del erfaring på området og det har været til meget hjælp.

Hvad vil du mene angående de tester som er i vores display? Er det kunder eller sælger som betaler dem?

På forhånd tak

Tilmeldt 15. Nov 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Isaac 

Mange tak for dit råd selv om det ikke var til meget hjælp, da det første du tænker er helt forkert.

Jeg indrømmer gerne, at salg til frisører er nyt for mig og mit firma, men har været selvstændig i over 10 års indenfor drift af kiosk, bager,cafe, konsulent og tolke firma, webshops samt meget andet.

Jeg tænker at du ikke har læst debatten....

Dette er ikke mit leve brød, at sælge disse produkter til frisører. Dette er en lille del af en langsigtet plan på 10år og derfor en investering

Jeg har mit eget lager med medarbejder og produktion af vores produkter til dette projekt.

Jeg kunne ikke komme i tanke om en sælger, som har solgt til frisører, og derfor spurgte jeg om det her på amino.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nyaken:

Mange tak for dine svar Fashion-seller.

Ser at du har en del erfaring på området og det har været til meget hjælp.

Hvad vil du mene angående de tester som er i vores display? Er det kunder eller sælger som betaler dem?

Det er salgsfremmende, ligesom f.eks testerne på parfume i Matas eller Magasin. Dem betaler mærkerne også, fordi det øger chancen for et salg...

Så det er noget I skal betale...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hornslet
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej- Bare lige lidt flueknepperi:) Hvis prisen er 112,5 ex moms, er prisen inklusive så ikke 140,5?

Denne side forklarer hvordan man regner den anden vej:)

I øvrigt må du endelig kontakte hos herinde hos NN Markedsdata, hvis du har brug for sparring, eller ideer til din segmentering.

God dag til dig.

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja divider med 2,5 er ikke helt dumt.
Jeg har drevet skønheds klinik i 14 år.
Og det er der prisen ca. Ligger.

Vi køre meget i rabatter ved køb af 3,6 eller 12 af samme slags.

Og når vi har skulle have nye vare i butikken får man et samlede tilbud ex. En lille, mellem eller stor komplet pakke løsning. Hvor så displayer og tester indgår.

Selvfølgelig vil gratis opstilling hitte det er IKKE normalt i branchen. Men bestem en god måde og komme ind i varmen.

Håber det kunne bruges.

Pøj pøj..

Her er hvad der fik min opmærksom i mængden af sælger.

Du sender et godt gammeldags brev eller kommer ind KUN for at vise dit ansigt og lægge din reklame på disken.
Så lader mig lige tykke på det et par dage og så kan du ringe om du må komme forbi og vise dit produkt.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)