Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linjeskift i indlæg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vordingborg
Tilmeldt 22. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Alle Amino'er Jeg sidder her på min Mac og skriver en masse indlæg, men det er som om det ikke rigtigt virker med linjeskift, oftest går effekten lidt af når man ikke kan se at der er skiftet linje.. Nogle der kan hjælpe.. Har som sagt en Apple..
Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 19:53

Hej Mikkel

Med frygt for at blive smidt på porten af 50% af de gode Aminoer: 

MikkelHq:
Har som sagt en Apple..
DER HAR DU PROBLEMET:-)

Ha' en god aften

Hilsen

Thomas

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:55
Problemet er kendt, se evt. denne tråd. Vedkommende i den pågældende tråd oplyste ikke om han prøvede at skifte editor i sin profil, så jeg ved ikke om det løser problemet - alternativt kan du prøve manuelt at skrive
efter dine linjer.
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:57
Det gik lidt stærkt - du kan prøve at skrive <br/> manuelt efter dine linjer hvis ikke det andet virker.
Fra Viborg
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:01
Sune Christesen:
Problemet er kendt, se evt. denne tråd. Vedkommende i den pågældende tråd oplyste ikke om han prøvede at skifte editor i sin profil, så jeg ved ikke om det løser problemet - alternativt kan du prøve manuelt at skrive
efter dine linjer.

Nu har jeg prøvet at skifte til udvidet, men det gjorde ingen forskel, udover at der kom en "citér"-knap frem (det er der ikke under standard). Jeg har ikke prøvet ren tekst, men det kan vel kun være det samme. Så der skal bruges br-tags til linieskift, uanset hvilken indstilling man har på sine indlæg, når man bruger mac.

Og nej tak, jeg har ikke lyst til at bruge Firefox - jeg er glad for Safari :-)

Men det er heller ikke noget problem at bruge tags til linieskift, når bare man ved det =)

soelver.dk - freelance illustrator 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)