Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linieskift fejl på mac / safari / Leopard

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeres forum æder mine linieskift rådt i mine indlæg og i min "biografi". Dette er linie 3 Dette er linie 5. Jeg bruger Safari/Mac OS X 10.5 (Leopard). jeg vil sætte stor pris på i prioterede rettelse af dettproblem højt, da det ikke ligefrem hjælpe på læsevenligheden af mine indlæg.. :)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 00:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
I din profil kan du under "Debatindstillinger" vælge hvilken indholdseditor du vil anvende, står denne til "Ren tekst" skal du selv sørge for at angive linjeskift ved brug af HTML. Alternativt kan du vælge en af de to andre valgmuligheder, der er baseret på TinyMCE som skulle være Safari-kompatibel

Hvis problemet er gældende uanset hvilken editor du anvender, så prøv evt. at se om det også gør sig gældende her.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Peter Larsen:
Jeres forum æder mine linieskift rådt i mine indlæg og i min "biografi". Dette er linie 3 Dette er linie 5. Jeg bruger Safari/Mac OS X 10.5 (Leopard). jeg vil sætte stor pris på i prioterede rettelse af dettproblem højt, da det ikke ligefrem hjælpe på læsevenligheden af mine indlæg.. :)

Hej Peter, du kunne også skifte browser.

Dbh Martin

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 11:13

Hej.. 

Til info bruger jeg Firefox på mac ( dog ikke Leopard endnu ) og der fungerer Amino perfekt..

Mange hilsner:/Thomas 

Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:59
Hvorfor? Det er kun amino..
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:39

Peter Larsen:
Hvorfor? Det er kun amino..

Fordi det virker som om det betyder meget for dig og jeg ikke har tid til at kigge på det.

Dbh Martin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)