Jeg er ved at få produceret nogle ''demo'' bukser ude i Kina lige nu, med henblik på senere at skulle sælge dem her i DK.. Har lavet en del research, men ved PT ik særlig meget om hvad jeg egentlig kan tage for bukserne. Der er tale om bukser af høj kvalitet, slimfit og efter egen mening moderne..
Det er selvfølgelig svært for jer derude, at komme med bud, eftersom i ikke står med bukserne i hånden..Men det ville være dejligt, hvis der var nogen som kunne fortælle hvad et par bukser fra feks Tiger of sweden eller Acne koster i indkøbspris?
Svært at svare på, men du kan vel ikke tage særligt meget når der ikke er tale om kendt brand! Husk at de fleste butikker typisk ganger deres indkøbsprisen med med minimum 2,5 - 3 eller eller mere for at få udsalgsprisen inkl. moms.
Hvordan vil / kan du bevise overfor dine kunder at der er tale om kvalitet? har du f.eks fået lavet vasketest på dem?
Ja det må da være en enduser pris du du taler om? For hvor mange butikker vil give 300 -500 kr. i indkøb for et no name / ukendt brand .... personligt tvivler jeg meget.
her der nogen herinde som nogensinde har købt et par jeans af fuldstændig ukendt mærke til 1250kr.
Kan det lade sig gøre, ja men det kræver noget fuldstændigt fantastisk aldrig set før, eller noget super provokerende eller rigtig mange markedsførings kroner.
Dyre designer Jeans og T-shirts (no name) er noget af det sværeste at sælge.