Hej Aminoer, Vi har netop lanceret vores nyeste webshop: www.dildodildo.dk I den forbindelse ville vi meget gerne høre hvad I synes om siden, og om der er noget der kan gøres bedre. På forhånd tak for hjælpen :) Med venlig hilsen |
Ny erotisk webshop
- 1
|
Hej Bo, Mange tak, jeg har dog været i branchen i et par år efterhånden. Det er mere selve shoppen jeg godt kunne tænke mig noget feedback på. Ved ikke om den evt. virker for dyster med de mange mørke farver osv. Mvh. |
Hej Jacob! Jeg begiver ikke ud i erotisle sider normalt, men jeg syntes ikke den virker dyster. Måske..jeg tør næsten ikke sige det..klinisk kedelig. Priserne; kan de skrives med en mere tiltalende font der matcher farvevalget? Kan du lave noget mere personligt? Historier, "brugsanvisninger" eller noget der kan forklare hvorfor man skal købe hos jer? En anden Amino sagde at I var billigere i produkt og fragt, det ville jeg gerne læse med det samme, så jeg som kunde ville tænke; "Her er godt!" Jeg er ikke stiv (høhø) i varesortimentet, men jeg syntes din sjove ting var fin, måske skal du lave et par "polterabend pakker" med lidt fra denne skuffe. Din FAQ virkede rigtig godt forklaret. Håber du kan bruge mine ideér til noget! Dorte |
Hej Jacob, Jeg synes bestemt hjemmesiden ser fin ud! Kan se du i efterhåden har været igang et stykke tid - hvor er det gået?! Vi er selv igang med en webshop - www.sexlegetoej.dk som vi forventer er oppe at køre inden jul. Kunne være sjovt at høre om dine erfaringer. Med venlig hilsen Thomas |