Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Capture tekst fra andet website

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Så der man kan faktisk ikke bruge nogle billeder af de forskellige producenter uden tilladelse ?

fx skrive i billede af copyrigteh tilhøre den producent billede er taget fra ? eller bare skrive at jeg ikkehar copyrigtehn på noget og det er producenterne der har det

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 19:42

Peterh - :

Så der man kan faktisk ikke bruge nogle billeder af de forskellige producenter uden tilladelse ?

fx skrive i billede af copyrigteh tilhøre den producent billede er taget fra ? eller bare skrive at jeg ikkehar copyrigtehn på noget og det er producenterne der har det

Det er jo lige præcis det som ordet Copyright betyder Geeked.

Så ergo; Nej, du må ikke bruge billeder eller tekst uden tilladelse fra producenterne.

Og nej, det går ikke at skrive på billedet af copyrighten tilhører producenten som du har taget det fra. For i bund og grund siger du jo bare "I må ikke kopiere billedet, selvom jeg har gjort det og heller ikke måtte".

Men jeg kan ikke se problematikken i at kontakte producenterne og få en tilladelse. Hvis du forhandler deres produkter, så kan jeg ikke komme i tanke om de producenter som ikke med glæde vil give tilladelse til at du benytter billeder, produktbeskrivelser, datablade m.m. omkring deres produkter. Der er dog en del producenter som har nogle retningslinier for hvorledes deres logoer, billeder, tekster og lignende må benyttes, men sålænge man overholder disse, så plejer der ikke at være problemer.

/Jesper
Tilmeldt 16. Nov 06
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 19:55

Nu er det sådan at jeg ikke er forhandler.

Grunden til det et større problem er der findes over 400 forskellige mærker :S at skulle skrive til så

Men tror jeg har fået styr på det ingen billeder eller tekst eller noget andet fra en andens website uden tilladelse

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)