Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ulemper ved at være selvstændig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er blevet mere eller mindre bidt af kende min målgruppe så godt som overhovedet muligt. Min målgruppe er selvstændige, som jeg coacher i forskellige udfordinger jeg allerede har identificeret. Men for at tilpasse min coaching yderligere vil jeg MEGET GERNE høre jeres mening.

Mit spørgsmål til jer lyder derfor:

På det personlige plan, hvad bekymrer jer da mest? Her tænker jeg altså IKKE på kompetencer som fx bogføring, marketing osv., men udelukkende personlige "mindset" orienterede bekymringer. 

Jeg vil helst ikke komme med nogle eksempler da det kan farve jeres svar. 

Tak til de af jer der giver jer tid til at svare! :)

Mvh Mads

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:14

det der bekymre mig meste om man har flere udgifter end indtægter , man kan bruge for meget markedsføring især hvis skal bruge 1000 kroner og får 200 kroner tilbage da man ikke fik job nok og tæt nok ved en eller de kommer så man ikke kan nå dem eller de kommer så sent at det bliver meget uplanlagt og de vil ikke betale den ekstra udgifter det koster sidste øjeblik bookinger  så kommer der ingen lige pludselige job i et stykke tid 

udgifter og indtægter er derved det største problem regnskabet er jo ikke godt når det giver minus og man tjener ikke penge når det giver underskud 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 11:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det lyder som det er mere personlige kompetencer / problematikker du spørger ind til, og ikke de klassiske "Jeg kan ikke skaffe penge", "eller hvorDan indberetter man moms?".

Jeg vil sige at, set med de øjne, der er det f.eks. det at kunne håndtere at man som virksomhedsejer står på øretævernes holdeplads. Alle problemer er DIT problem. Når du går hjem fra arbejde og ikke har fået løst problemet / opgaven, så er der ikke nogen der på mirakuløs vis har løst problemet for dig - det ligger der når du kommer tilbage i morgen. Lige præcis dette kender jeg en del som er gået ned på og /eller har droppet iværksætteriet på grund af.

Der er også mængden af arbejdstimer. Mange har en ide om at når de bliver selvstændige, så kan de bedre styre deres tid og derved vælge at arbejde mindre. Men de fleste kommer også til den konklusion at hvis det skal kunne lykkedes at få success på den ene eller den anden måde, så kommer man ikke uden om at det kræver rigtig hårdt arbejde og derved også mange flere arbejdstimer end de normale 37 timer om ugen. Og det faktum er der også mange som har meget svært ved at kunne håndtere.

/Jesper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)