Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tata Nano - Bilen til kr. 24.995,-

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1302
Fra  Conseo Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Grønkjær:
Vedr de kr. 100.000,- Det ser jeg så slet ikke ske, er du da vimmer mand? Hvor har du det fra? Men jeg ser nu en større chance for at den vil blive lobbyet ud i EU, men det er så noget helt andet.

Det er bare et gæt... Jeg så et indslag om Nano bilen i nyhederne, og der fortalte de at den skulle laves helt og aldeles om inden den kunne sælges i DK. det vil blandt andet sige nyt karosseri, bremser og andet sikkerhedsudsyr. Med de ændringer skal prisen nok stige med en 100 - 200% og så med danske afgifter oveni, så er vi ved at være der op af? tror du ikke?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:23

Som "gammel" ambulancemand kan jeg kun sige én ting: Ingen, jeg holder af, skal nogensinde ud at køre i den bil som fører eller passager!

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 15:59

Det bliver jo rigtig spændede at se om den kommer til europa

forøvrigt da Dacia - Lancerede Dacia Logan i tyskland var der kun spot og hånd fra den etablerede auto industri, som var sikre på at kunder ikke vil købe den pga. af sikkerheden, salget går langt over forventning, så kunderne har åbenbart syntes at argumented med ca 50.000 kr for en familie bil på størelse med en golf var, er lidt mere afgørende en 4 eller 5 ENAP stjerner. så man skal aldrig sige aldrig.

Men Jeg skal ihvertfald ikke nyde noget.

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:37

Tror godt i kan finde kikkerten frem, hvis i regner med at se den på de danske veje lige foreløbigt. EU er ikke blot et sted man importerer alverdens til, og specielt indenfor biler er sikkerhedskravene meget stramme.

// Jesper Skov

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 21:45
Nej Fy for pyffor da............ Jeg er heller ikke kunde til den bil. Men det rokker jo ikke ved at der er et kæmpe potentiale for små billige skod biler på det danske marked. Biler som ingen chance har i andre EU lande fordi du der kan købe en udemærket 8 års BMW for ... tja 25.000 kr. Det kan man bare ikke i Danmark og det kan vi takke vores afgifter og momsregler for. Og humlen i tråden er jo netop at disse regler, over tid, bliver skyld i at mange mennesker bliver købere til disse skod biler. Og det bliver en giftpil lige i hovedet på de pladder-aktivister der efterhånden har besluttet at vi skal brandbeskattes på selve bilen, på det tilbehør, olie og benzin i propper i den, overcharges for at køre på vejene og vælger du som forsikringstager en bil med en motor over 1800 ccm, så flår forsikringsselskaberne dig prompte fordi den der vilde Juhu-ndai Sonata 2,4 er da godt nok en meget "special bil". ja uha. Omkring godkendelse til salg i EU så tror jeg ærlig talt at det bliver en form sag at opgradere bilen til en standard som kan godkendes. Hvis man altså vil. Og det er et spørgsmål om vilje i et land hvor tingene ingenting koster. Endnu. Men de er jo ikke dummere end at de har undersøgt de globale muligheder for bilen og nok er kommet til den erkendelse at sådan en skod vogn nok vil få svære betingelser rundt om i verden .... undtaget lige....... hov...180% .... ?? Hey Denmark ! Og uanset meromkostningerne til opgradering vil den stadig bevæge sig omkring niveauet kr. 0,-i afgift, og under alle omstændigheder er det det der er interessant. Men hvis det sker, altså at den bliver godkendt til salg i EU, så skal I bare se de store fabrikker komme op af stolen og udføre et stykke lobby arbejde der vil noget. For så er Tata Nano lige pludselig ligeså velkommen i EU som Salman Rushdie er til regeringsfest i Theran. Så bliver der ballade. For godkendes den her bil i EU, så bare vent 3-5 år og se alt det skrammel der så kommer flydende med Emma Maersk fra kina. Det bliver ikke småting venner. God aften. mvh/ Jan
Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 22:34

Jan Grønkjær:
Men hvis det sker, altså at den bliver godkendt til salg i EU, så skal I bare se de store fabrikker komme op af stolen og udføre et stykke lobby arbejde der vil noget. For så er Tata Nano lige pludselig ligeså velkommen i EU som Salman Rushdie er til regeringsfest i Theran. Så bliver der ballade. For godkendes den her bil i EU, så bare vent 3-5 år og se alt det skrammel der så kommer flydende med Emma Maersk fra kina. Det bliver ikke småting venner. God aften. mvh/ Jan

De Europæiske mærker er ihvertfald flinke til at lære kinineserne det de har brug for.

http://www.brillianceauto.com/strategic/index.html 

Det er ikke ret lang siden jeg så at den først ladning af Brilliance biler ankom til Bremen

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)