Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør Søges -Slankeprodukter og produkter mod hårtab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Jeg har surfet rundt på nettet uden rigtig kunne finde nogle firmaer der SÆLGER Billige Slankeprodukter og produkter mod hårtab med henblik på videre salg.:-)

Kan i anbefale nogle firmaer.....´Jeg tager råd med et stort SMIL...:-).

Det er vidst billigere at importere  de produkter selv,  men det kræver vel man har indsigt i lovgivning i hvad må sælges og hvad må ikke sælges - Der er vist ingen regler når man importerer fra et af de eu lange...Ja jeg er lidt forvirret og det er jo her Amino skal hjælp mig.:-) 

¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 16:58

Hejsa,

Jeg har www.getbig.dk hvor vi sælger proteinpulver og slankeprodukter. Kan dog sige at det er svært at sælge slankeprodukter på nettet da du ikke må skrive at noget slanker eller øger forbrændingen idet det så er et lægemiddel (jeg vil skyde på det har 1% MAX af omsætningen). Der er meget skrappe regler og der er normalvis bødestraffe på 10.000 kr. og opefter plus konfiskation af lageret. 

Du kan ikke importere og SÆLGE DET VIDERE fra et andet EU land da du ikke må sælge lægemidler i Danmark. Du kan købe nogle lægemidler i andre EU lande til PRIVAT BRUG.

Tror måske det er det samme med hårtabsprodukter at det er lægemidler. 

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 23. Jul 06
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 19:31

Jeg kender til LR international og ja det er mlm, men det er ikke derfor jeg skriver til dig, de har de produkter du søger og jeg mener at de har patent på deres produkt om hårtab, men du kan kontakte mig hvis du vil

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 20:17

Hvad er det for nogle slanke produkter du leder efter. Pulver,piller,bøger,dvdér,vægte,motionsudstyr? eller bare det hele?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)