Hej alle med-aminoer, Jeg har i flere år tænkt og regnet på projektet og vil nu gerne gå et skridt videre og dele mine tanker med interesserede sparringspartnere. Helt enkelt så går det ud på at udvikle og producere små vindmøller med en effekt mellem 1kw og 25kw. Jeg har stor erfaring indenfor vindkraftbranchen og har derfor selv meget af den tekniske know-how. Det jeg søger er derfor, investorer, designere, markedsføringsfolk, fagfolk(smed og elektriker) og andre som mener at kunne bidrage positivt til udviklingen af et kvalitetsprodukt indenfor fornybar energi. Jeg søger ligeledes efter et egnet sted til at bygge en prototype, smedeværksted eller lign og det kunne måske blive aktuelt at indgå et samarbejde med en mindre smede/maskinvirksomhed. Jeg bor selv i Give og er derfor specielt interesseret i jyske samarbejdspartnere, specielt indenfor de praktiske fag. I første fase er planen at jeg vil se om der er, (kvalificerede), interesserede som jeg føler at have en god kemi med og derefter evt. mødes for at drøfte planerne lidt mere i detaljer. Jeg håber at have fanget jeres interesse. Mvh Lars N. |
Hej Lars
Jeg tror jeg har et par personer du bør snakke med. Jeg kender dels en der har meget erfaring med produktion af møller fra A-Z (som mangler arbejde). Desuden kender jeg et par mulige mindre investorer.
Skriv en mail hvis du er interesseret: tilmeld@firmaer.com