Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere til små vindmøller søges.

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,8 stjerner givet af 4 person

Hej alle med-aminoer,

Jeg har i flere år tænkt og regnet på projektet og vil nu gerne gå et skridt videre og dele mine tanker med interesserede sparringspartnere.

Helt enkelt så går det ud på at udvikle og producere små vindmøller med en effekt mellem 1kw og 25kw.

Jeg har stor erfaring indenfor vindkraftbranchen og har derfor selv meget af den tekniske know-how.

Det jeg søger er derfor, investorer, designere, markedsføringsfolk, fagfolk(smed og elektriker) og andre som mener at kunne bidrage positivt til udviklingen af et kvalitetsprodukt indenfor fornybar energi.

Jeg søger ligeledes efter et egnet sted til at bygge en prototype, smedeværksted eller lign og det kunne måske blive aktuelt at indgå et samarbejde med en mindre smede/maskinvirksomhed.

Jeg bor selv i Give og er derfor specielt interesseret i jyske samarbejdspartnere, specielt indenfor de praktiske fag.

I første fase er planen at jeg vil se om der er, (kvalificerede), interesserede som jeg føler at have en god kemi med og derefter evt. mødes for at drøfte planerne lidt mere i detaljer.

Jeg håber at have fanget jeres interesse.

Mvh

Lars N.

Fra Kolding
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 257
Skrevet kl. 21:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Lars

Jeg tror jeg har et par personer du bør snakke med. Jeg kender dels en der har meget erfaring med produktion af møller fra A-Z (som mangler arbejde). Desuden kender jeg et par mulige mindre investorer.

Skriv en mail hvis du er interesseret: tilmeld@firmaer.com

Indehaver af searchbureauet OnlinePartners. 

Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:10

Spændende projekt!

Jeg har selv gået og overvejet en hustandsmølle (som nærmere beskrevet i min blog), men det skal være en der er tæt på den maksimale størrelse for husstandsmøller, da den skal dække en ret stort el-forbrug.

Omend jeg ikke selv kan bruge de helt små 1kw møller, så syns jeg bestemt også dette område er spæændende. Desværre er de små møller jeg indtil videre har set ikke særlig cost-effektive - prisen for hver kwt er for høj. Har du fundet nogle mere effektive løsninger her?

I alle fald skal du have held og lykke med projektet :)

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 23:23

Hej Mikkel,

Jeg var ikke klar over at du var sådan en økofreak Smile

Faktisk så har jeg tænkt at have et modelprogram fra 1kw til 25kw, så der skulle også kunne blive en størrelse som passer til dig.

Jeg var lige inde og læse din blog og må sige at det var et fint indlæg.

Mon ikke du kunne se en økonomisk mulighed som investor i et sådanne projekt Wink ?

Og til spørgsmålet om jeg har fundet mere effektive løsninger, så vil jeg sige at jeg som sådan ikke har opfundet den dybe tallerken igen, men blot ønsker at bruge en del af den nyeste teknologi fra store fullsize vindmøller. (Jeg arbejder selv til dagligt med store vindmøller).

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

> Mon ikke du kunne se en økonomisk mulighed som investor i et sådanne projekt Wink ?

Nej, desværre, jeg investerer udelukkende i Internetprojekter :)

Som køber af en så stor ting er jeg lidt i den konservative ende. Jeg køber ikke en mølle-type, som ikke allerede har været i drift en del andre steder, og hvor jeg kan se dem og snakke med dem der har dem om erfaringerne.

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 20:25

Hej LHN

Prøv lige at fange Oluf Lund ved væksthus midtjylland, han har med sikkerhed nogle folk du bør snakke med, der er nemlig nogle ude i Ringkøbing som kan give dig de muligheder du søger.. Han har kontakter overalt i det midtjyske og helt nede på jorden.

Herudover syntes jeg du skal snakke med Hans Henrik, han er teknologinørd og underviser ved www.hih.dk , som ligger i Herning. Og har sjældent mødt en person der brænder så meget for det område, samt at han har kontakter inden for vindmølle industrien.

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 09:29
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 11:21

Hej Peter,

Alt efter hvordan projektet skal køres vil der i den mest sparsomme model, (model 1), være et behov for 100000-130000 kr og i model 2 ligger vi i omegnen af 500000 kr.

Er du en selv en mulig investor, eller har du et netværk?

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 11:23

LHN:

Hej Peter,

Alt efter hvordan projektet skal køres vil der i den mest sparsomme model, (model 1), være et behov for 100000-130000 kr og i model 2 ligger vi i omegnen af 500000 kr.

Er du en selv en mulig investor, eller har du et netværk?

Ok - Jeg har sendt dig en mail
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 11:23

Hej Brian,

Tak for dit indlæg.

Hvor kender du de nævnte personer fra?

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)