Hej. Går med tanken om at starte selv som lagerhotel med stor vægt på varemodtagelse, sortering, behandling og evt og så udsending af de modtagne varer. Jeg kender alt til arbejdsgangene og arbejdsbyrden ved disse opgaver, men jeg kender intet til hvad prisen måtte være på sådanne ydelser. Jeg vil få en stor udgift til lager, og lagerets størrelse vil selvfølgelig være afhængig hvor stor del af forretningen der også kræver "lager hotel" altså varer der skal opbevares over længere tid.
Men er der nogen der kan vejlede mig lidt om timeprisen på sådanne ydelser og lignende som kan vejlede mig lidt!
På forhånd tak |
Jeg synes det lyder som en rigtig god ide. Jeg har haft et varelager på ca. 10 Kvm som kostede 800 Kr. pr.mdr. Hvis du ydremere vil slutpakke og sende varer for erhvervskunder vil jeg mene at det er nemmest med en stk. pris pr. vare der pakkes og sendes. Ved en erhvervsaftale med PostDanmark koster det 57.00 pr. pakke (5 kg forsikret). Man kunne derfor vælge at tage en enhedspris på 70.00 kr pr. pakke. avance incl. moms på 13.00 kr.
Bare lidt hurtige tanker, håber det kan bruges.
Hvis det kommer til at ligge i nærheden af Hvidovre må du gerne sige til.....
Med venlig hilsen
Jacob Mortensen