Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tanker omkring Webshops

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg har tit hørt rygter om at det kan betale sig at have en webshop, men jeg kender desværre ikke nogen personligt som driver en webshop  og  kan bekræfte det eller det modsatte. Men når jeg kigger Virkshedsbors igennem her på Amino, kan jeg se at der er rigtige mange Webshops som er sat til salg og det skyldes nok for de giver underskud.!!!!!!

Hvor køber man de produkter man sælger på webshops....F.esk hvor kan man købe slankekur produkter. Hvem er slankeprodukt levendør....Skal man selv impotrer fra...hvilket "land" ??

Skal man have en medicinal uddannelse for importer slankeprodukter,vitaminer...?

Jaa jeg er igang med undersøge markedet.....:-)

¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:53

Det kan sagtens betale sig - hvis du har de rigtige varer og lægger den indsats, som skal til.

Det kommer ikke af sig selv, skulle jeg hilse og sige.

Venlig hilsen
Ole

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 07:47

Hej aminoer,

Jeg har tit hørt rygter om at det kan betale sig at have en webshop,

Hvis gjort på den rigtige måde, så kan det sagtens betale sig at have en webshop.... nu du gerne vil sælge vitaminer, slankeprodukter og den slags... pas endelig på derude, og lad være med at falde i hænderne på MLM firmaerne... (forever living, agel, etc....) de lover guld og grønne skove, men indfrier ikke altid forventningerne.... ;-)

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 10:18

Webshops kan sagtens give overskud - men man må ikke glemme at det er en forretning, og du skal lægge kræfter i for at det bliver til noget.

Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:02

Hejsa!

Jeg har netop solgt min webshop, og det var ikke fordi, det var en dårlig forretning, men på grund af en sygdom, som gjorde, at jeg ikke kunne varetage arbejdet. Jeg tror, at mange webshops bliver sat til salg, fordi der netop er mange, der har en forestilling om, at en webshop er noget, man kan have sideløbende med et andet job - at det med andre ord er meget nemt og kan klares fra "kælderen".

Hvis man vil have sin webshop til at køre, så skal der lægges en indsats bag - og der skal også sælges varer. Dernæst skal der laves pr, og det koster penge. Hvis man så skal have en fortjeneste, skal man have et tilpas stort varelager - og det tager bare tid.

Det tager ikke mere tid end at have en fysisk butik, men det kan overraske, at det rent faktisk er så omfattende, som det er:-)

VH 

Det er svært at få til at lade sig gøre, for det kræver jo et salg at have

Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:06

Ser først nu, at du vil sælge slankeprodukter. her skal du have fat i producenterne, men jeg ved, at de stiller store krav til, om du har en relevant baggrund.

Personligt ville jeg ikke turde gå ind på markedet med slankeprodukter, da der hver anden måned er storm om dette i ét af de landsdækkende medier, og sundhedsstyrelsen er meget på vagt.

Vedr. vitaminer og mineraler, så skal du have en apoteker eller helse (kan ikke huske, hvad den hedder) uddannelse for at få lov til at sælge. Vitaminer og mineraler kan ikke importeres fra udlandet og sælges i Danmark, da de skal overholde danske lovgivninger, der er meget restriktive. Spørg hos producenterne, der hver dag har fødevarestyrelsen åndende i nakken.

VH

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)