Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HVORFOR HELVED...........!!!!!!!!!! AAAAAAAAAARRRRRRRGHHHHHH...!!!!!!!!!!!!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Fr.værk
Tilmeldt 5. Jan 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

HVORFOR HELVED HOPPER DEN FUCKT UP-LORTE PRINTER HELE TIDEN AF DET TRÅDLØSE NETVÆRK.........!!!!?

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHH.............................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Angry

Håber der er en it-kyndig der kan svare mig på det inde jeg smider den ud af vinduet fra 1. sal......! Devil

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24

Nu er den bedst måde og omgås EDB på – med et roligt temperament, og det er jo lige dig kan jeg se… Big SmileBig Smile

Højreklik på > Denne Computer > Egenskaber > Hardware > Enhedshåndtering.

Er der nogen gule ?-tegn der??

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 14:51

Er problemet opstået før eller efter du smed den ud fra 1.sal...? I så fald det var efter, så har jeg en idé om hvad der er i vejen med den......... Geeked

/Jesper

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:02

Clyde:
HVORFOR HELVED HOPPER DEN FUCKT UP-LORTE PRINTER HELE TIDEN AF DET TRÅDLØSE NETVÆRK.........!!!!?

Den har måske en dårlig forbindelse, der kan være noget galt med printerens trådløse hardware, der kan være noget galt med den trådløse router, der kan være noget som er opsat forkert, der kan være forstyrelser der forhindrer ordentlig forbindelse og sikkert små 132 andre muligheder...

Prøv at sætte en trådløs pc præcis samme sted og hold øje med, om det også har connections issues. Hvis det er tilfældet; flyt printeren.
Hvis ikke, prøv at skriv hvor i landet printeren hører hjemme, så er der måske en hardware kyndig som kan komme forbi (mod betaling) og kigge på sagen. 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Fr.værk
Tilmeldt 5. Jan 08
Skrevet kl. 15:27

Bjarne Andersen:

Nu er den bedst måde og omgås EDB på – med et roligt temperament, og det er jo lige dig kan jeg se… Big SmileBig Smile

Big Smile Indrømmer gerne at jeg er en lille hidsig-trold.....! Jeg havde engang et problem med min pc og en meget flink og tålmodig TDC-mand kunne ikke fatte at det ikke virkede, jeg måtte så krybe til bekendelse og fortalte ham derefter at jeg "vist nok" var "kommet" til at sparke til den....! Big Smile

Fra Fr.værk
Tilmeldt 5. Jan 08
Skrevet kl. 15:31

Bjarne Andersen:

Og nej ingen gule tegn.....! Er det så godt eller dårligt...? Hmm

Fra Fr.værk
Tilmeldt 5. Jan 08
Skrevet kl. 15:33

Jesper Norbøll:

Er problemet opstået før eller efter du smed den ud fra 1.sal...? I så fald det var efter, så har jeg en idé om hvad der er i vejen med den......... Geeked

/Jesper

Før............................................tror jeg nok.................!!??? Big Smile

Fra Fr.værk
Tilmeldt 5. Jan 08
Skrevet kl. 15:46

Nicolai Lønne:
og sikkert små 132 andre muligheder...

Hmmm.................jamen..........øhhhhhhh................ok........NEDEREN................!!!!!!!!!!!! Hmm

Fra Fr.værk
Tilmeldt 5. Jan 08
Skrevet kl. 16:12

Nå.....???????????? men nu virker den.....???? Tak for hjælpen.......Smile

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 16:29

Clyde:

Nå.....???????????? men nu virker den.....???? Tak for hjælpen.......Smile

Velbekomme!
Skyldes nok at vi har siddet og mediteret over det problem og at de vildfarne trådløse bølger nu er rettet på plads igen. Der ryger en regning af sted for 3 timers mental konsulentbistand :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)