HVORFOR HELVED HOPPER DEN FUCKT UP-LORTE PRINTER HELE TIDEN AF DET TRÅDLØSE NETVÆRK.........!!!!?
Den har måske en dårlig forbindelse, der kan være noget galt med printerens trådløse hardware, der kan være noget galt med den trådløse router, der kan være noget som er opsat forkert, der kan være forstyrelser der forhindrer ordentlig forbindelse og sikkert små 132 andre muligheder...
Prøv at sætte en trådløs pc præcis samme sted og hold øje med, om det også har connections issues. Hvis det er tilfældet; flyt printeren. Hvis ikke, prøv at skriv hvor i landet printeren hører hjemme, så er der måske en hardware kyndig som kan komme forbi (mod betaling) og kigge på sagen.
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Nu er den bedst måde og omgås EDB på – med et roligt temperament, og det er jo lige dig kan jeg se…
Højreklik på > Denne Computer > Egenskaber > Hardware > Enhedshåndtering.
Er der nogen gule ?-tegn der??
Indrømmer gerne at jeg er en lille hidsig-trold.....! Jeg havde engang et problem med min pc og en meget flink og tålmodig TDC-mand kunne ikke fatte at det ikke virkede, jeg måtte så krybe til bekendelse og fortalte ham derefter at jeg "vist nok" var "kommet" til at sparke til den....!
Nå.....???????????? men nu virker den.....???? Tak for hjælpen.......
Velbekomme! Skyldes nok at vi har siddet og mediteret over det problem og at de vildfarne trådløse bølger nu er rettet på plads igen. Der ryger en regning af sted for 3 timers mental konsulentbistand :-)
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline