Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgning af Google_ad_client?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Kan det overhovedet lade sig gøre at søge på en google_ad_client, hvis man har det google_ad_client number?

Jeg har nemlig haft google reklamer på et af mine velbesøgte sites i 3-4 måneder og forstod ikke at der ikke kom flere kliks. Lige indtil for nylig hvor jeg lærte at lave kanaler, opdager jeg at der slet ikke er nogle visninger fra det site. Derefter går jeg ind og finder koden og det client-no passer ikke med det nummer, jeg har på andre sites... Så jeg vil gerne vide hvem det evt. er, der har hacket sig ind ELLER om det er webmaster der er lidt snu?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9749
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 10:20

Man kan ikke søge direkte efter andres client nummer, men det du kan gøre er enten at skrive til Google og informere dem - eller, hvis du er lidt mere fræk, kopiere hans client ID til et website der er smidt ud af AdSense. I begge tilfælde vil hans konto nok blive lukket :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 10:56

Ok totalt pinligt det her Embarrassed Det var koden fra min tyrkiske adsense konto, vi kun bruger på de tyrkiske sites... Embarrassed

Men tak for svaret alligevel Mikkel... Så ved jeg det til en anden gang Geeked

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)