Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

feedback/Konstruktiv kritik på webshoppen www.greatskin.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. 

Vi har de sidste par uger arbejdet med nyt design på vores webshop

Vi har brug for feedback/Konstruktiv kritik på vores nye design på webshoppen www.greatskin.dk


(Sidste rettelser kommer i løbet af dagen) 

Som tak for hjælp kan i få rabat
Få 15 % rabat med koden: AMINO

venlig Hilsen
Mathias. 




www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias,

Jeg er sikker på at andre vil nyde ind med en masse andet godt. Men jeg synes at jeg vil starte med det vigtigste først: Dit logo? Det ser ikke ligeså godt ud, som resten af din hjemmeside, synes jeg?

vh,
Caspar

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rabat-koden.

Jeg synes, at det er et super godt design I har fået på Jeres webshop.
Jeg har prøvet, at lede efter noget at sætte fingeren på, men kan ikke finde. 

Det tingene står pænt, og det er brugervenligt. Godt gået.

Hvis det skulle lyste, så er I velkommen til at oprette et link til Jeres webshop inde på min hjemmeside:

http://findenwebshop.dk/

Vi kan også indlæse Jeres produkter, hvis I har produktfeed el. lign.

Stærkt arbejde med designet.

Fra Tommerup
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 107
Fra  Agil Media DK Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en flott og gjennomført website Mathias!

Noen bilder er litt uskarpe, og jeg er ikke helt vill med priser som 312,53 kr... (Sett priser i hele kroner.) Men det er bare små detaljer, på en ellers flott website.

Oversettelse dansk til norsk | Norske tekster | Research på norske søkeord

Norske tekster

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

https://itwebsite.dk

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Tillykke med siden.
Jeg tillader mig lige at tage de negative briller på:

Hvis jeg nu har en webshop som hedder greatfruit.dk, hvad ville du så forvente jeg solgte?
Syntes navnet på jeres shop siger en ting og en del af produkterne i shoppen siger noget ganske andet.

En fælde jeg ser rigtig mange dumper i, er at tekster kan blive en smule for indforstået. Her tænker jeg på jeres information omkring hvor sikkert det nu er at handle hos jer med betalingssystem  xxx, yyy osv.
Hvorfor ikke bare skrive hvilke kort i modtager?

Jeres betingelser i footer, bør i nok gennemgå med kundebriller på. Specielt regler for returret bør nok lige gennemgås, da en del af det der står er retorisk snørklet og ikke giver mening som kunde.

Selve designet, syntes jer er alt for hvidt i hvidt.

Go`vind fremover.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

design okay der burde dog være nogle tilføjes modul i shopify.com lige som der er i Wordpress så jeres pagescore bliver bedre derved i stiger på google altså der retter css fejl htlm fejl og billeder er alt alt alt for store i kan bruge blandt andet bruge https://kraken.io/ til at optimere jeres billeder på jeres hjemmeside.

som anden skriver der mangler retur adresse oveni kiggede handels betingelser der står kun gade navn og nummer i bor på ikke hvilken by eller postnummer jeres retur adresse er

billeder siden mange af dem mangler al tekst og alle samme tjekkede de mangler titler på siden 

vigtigt i optimering siden der bruges mest kun h1 siden jeg kan ikke se brugt h2 underoverskrift og teksten h3 h4 h5 h6 

ekstrem mangler titler er enten for lange eller for korte det skader seo meget denne her er 89 tegn i titlen http://greatskin.dk/collections/skum-og-fikseringsmidler ideel er 40-60 i titlen og meta teksten 120 - 160 tegn 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Matias

Tillykke med jeres "snart færdige webshop", den ser rigtigt flot ud. 

Forside:

Lagde lige mærke til en lille detalje en lille streg i banneret. 


Footer:


Navigationen og indehold på linkede sider. 

Sider om købs-betingelser er en smule forvirrende, jeg vil foreslå at i har en side med købsbetingelser hvor alle forhold vedr. køb hos Greatskin.dk indgår.

Så kan i have en side med

Kundeservice

Reklamation
Returforsendelse
Kundeservice
Kontakt os
F.A.Q

Hvor i forklarer i step "hvad kunde skal gøre"

1. så gør du sådan her

2. så gør du sådan her

3. så gør du sådan her

Måske med nogle billeder?

Overordnet så skal der flere afsnit ind på de sider så de er mere overskuelige for læseren.

Navigations i Footer: Ansvarlighed

Måske kunne fjerne hele dette menupunkt og i stedet overveje at lægge det ind under OM OS siden, for der at have fokus på jeres værdier?

(Er det for syns skyld eller helt grundlæggende værdi grundlag som i gerne vil promovere)


Hvad får kunden ud af købe hos jer sammenlignet med fx jeres konkurrenter. Hvor differentierer i jer fra andre webshop med tilsvarende varer?

Unique Selling Proporsition

Salgsbetingelser? Jeg tror det er bedre og kalde det købsbetingelser - det er ikke betingelser for jeres salg men betingelser for en kundens køb!

Jeg har ændret lidt i jeres Footer struktur.

Om Greatskin:

Det er lidt dobbelt konfekt i forhold til Om OS side. I kunne lægge det ind under Bloggen og lave nogle stærke indlæg om jeres forretning. 

Jeg synes i skal arbejde benhård på jeres "om os" side og virkelig få lagt nogle afsnit ind der om ansvarlighed, miljø osv. 

FAQ


Jeg vil anbefale at have mere plads oven over teksten og nedenunder når menuen åbner sig om. 

jeg tror i skal overveje at skrive med små bogstaver i stedet for med store.

Kollektions siderne synes jeg ser fine ud:


Dog kunne man overveje at rykke sorterings filter for brands op i toppen. Jeres fokus er på mærkevarer ikke!! 

Der mangler tekst til Søgeordsoptimering på alle sider. 

Kollektioner /kategorier

underkollektioner 

forsiden

Forside: 


Jeg har kort kigget på jeres Meta Titel Tag og Meta beskrivelser


Met Titel Tag:

Din online skønhedsshop

Meta Beskrivelse:

Nordens fortrukne skønhedsshop. Hurtig levering og fragt på 29 kr. Gratis fragt ved køb over 399,- Mere end 100 forskellige mærker og 9500 produkter

Hvis vi skal tage SEO briller på så kan der godt arbejdes med de her tekster!! Der er næsten ingen der søger på Skønhedsshop og derfor kan det anbefales at bruge lidt mere tid på at finde nogle bedre søgeord at arbejde med på forsiden. (Hjælper jer gerne)

Jeg håber ikke det var for meget.

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du har nogle ?

God arbejdslyst

René

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm hvad skal jeg dog sige udover fjern lige det der trustpilot bræk fra jeres forside ellers en rigtig flot side i har

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lurks in the dark:
Hmm hvad skal jeg dog sige udover fjern lige det der trustpilot bræk fra jeres forside ellers en rigtig flot side i har

Ja er heller ikke den store fan af Trustpilot - men for nogle fungerer det rigtigt godt...

René

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)