Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hmm Mr. Spamfighter ryger i sit eget net

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har så lige tilmeldt mig dette fora.

Og da jeg fik min tilmeldelse mail at jeg var tilmeldt dette forum, røg den direkte i Spamfighteren *g*  syntes at, det var lidt sjovt...

Vh

Kasper

Supply Chain blæksprutte

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:56
Der er desværre altid tumper der blokerer mails de modtager, istedet for at melde sig fra.
Men hvis du "unblocker" 1 gang, så får du altid alle mails fra debatten.

Dbh Martin
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Fra  HosKejser Skrevet kl. 13:05

Ja, dem bliver man aldrig fri for. Men jo, jeg gjorde også det du skrev!.

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 14:08

En lille request til dig Martin;

Er der planer om fra Spamfighters side, i fremtiden som professionel virksomhed at kunne rette henvendelse til Jer og få ens domæner "godkendt" permanent i fighteren?!

Jeg ved du sidder og tænker, ohh my fucking god, yderligere 2000 mails om dagen på dén konto..

Men jeg mener, som f.eks. dette forum er jo højt respekteret og anerkendt, og det ville da være en kæmpe fordel at det blev smidt i spamfighter som et godkendt domæne, hvorefter idioterne så selv må sidde og rode med at få afmeldt sig alt det de tilmelder sig..!!

Bare en strø-tanke...
Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 14:13
Glemte at nævne, grunder til min irritation bunder i at et par klovner for år tilbage registrerede mellergaard.dk og mellergaard.com før mig - så jeg er efterladt til mit mellergaard.net domæne - der i Hr. og Fru Brun sovs''s øjne som udgangspunkt normalt er spam... hehe...

I øvrigt nogle der kender til reglerne om at registrede et domæne og ikke bruge det?? (Mellergaard.com ARGH!!!) og reglerne omkring navne tilhørsforhold?? Indehaveren af mellergaard.dk hedder det ikke engang af oprindelse med aa men med å - hvorimod min dåbsattest siger aa. Jeg har tilbudt en byttehandel med mellergård.dk som jeg var hurtig at nappe, men uden held...?!
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:17
Din idé er umiddelbart god nok Mads, men jeg synes ikke den holder vand. Spam sendes rigtigt ofte via spoofede mail adresser, så hvis der blev sendt spam ud fra xyz@amino.dk (eller et andet domæne der var i en whitelist i spamfighter), så ville det jo komme frem selvom spammeren intet har med amino at gøre, og selvom mailen måske nemt ville kunne være blevet genkendt som spam af programmet.
- Så gør man jo sig selv en bjørnetjeneste :)

Umiddelbart skulle jeg ikke mene at du kan gøre noget som helst for at få domænenavnet, men tag et kig på http://www.domaeneklager.dk/ og se tidligere afgørelser samt regler.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:39
Dato: 5/14/2005 2:08:11 PM Forfatter: Mads Mellergaard

En lille request til dig Martin;

Er der planer om fra Spamfighters side, i fremtiden som professionel virksomhed at kunne rette henvendelse til Jer og få ens domæner ''godkendt'' permanent i fighteren?!

Jeg ved du sidder og tænker, ohh my fucking god, yderligere 2000 mails om dagen på dén konto..

Men jeg mener, som f.eks. dette forum er jo højt respekteret og anerkendt, og det ville da være en kæmpe fordel at det blev smidt i spamfighter som et godkendt domæne, hvorefter idioterne så selv må sidde og rode med at få afmeldt sig alt det de tilmelder sig..!!

Bare en strø-tanke...

Hej Mads

Nej det vil der nok ikke være mulighed for. Vi skruer på algoritmen hver dag og at Amino mailen er røget i filtret vil være udelukket automatisk meget snart, da block og unblock bliver holdt op imod hinanden.
Så at mailen blev taget, er blot noget der sker i højst et par dage og så er alt ok igen.

Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:44

> Jeg har tilbudt en byttehandel med mellergård.dk som jeg var hurtig at nappe, men uden held...?!

Med al respekt, så kan jeg godt forstå de ikke tager imod den byttehandel - et .dk navn med danske tegn er efter min mening et nærmest ubrugeligt domæne, hvorimod et godt ordret .com domæne er yderst værdigfuldt. Det er således langt fra en fair byttehandel.

Jeg tror ikke du skal gøre dig håb om at vinde domænet i en domænesag. Til gengæld, hvis domænet ikke anvendes aktivt, er det muligt at du kan få fat i det via såkaldt "stealth acquisition". I alle fald skal du have penge op af lommen, så i første omgang bør du gøre op hvor meget det er værd for dig. 1000 kr? 10.000kr? 100.000kr?

Tilmeldt 28. Mar 05
Skrevet kl. 10:27

Hej Mikkel

Jeg tror jeg fik udtrykt mig uklart, idet det ser ud til du har fået opfattelsen af at jeg ville prakke ham et .dk domæne på i bytte for .com - dette er ikke tilfældet :)

Mellergaard.dk indehaveren tilbød jeg en byttehandel med mellergård.dk (han hedder som tidligere nævnt også mellergård af oprindelse, og på min dåbsattest - gennem 3 generationer - er det med dobbelt-a!)

Mellergaard.com ville jeg se om jeg kunne få listet ud uden nogle større problemer, idet den slet ikke bruges...

Men ja, der skal nogle beløb på bordet - men nu prøver jeg foreløbig .dk gennem DIFO i første omgang og ser om ikke lykken skulle tilsmile mig...

"stealth acquisition".  ?????
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Fra  HosKejser Skrevet kl. 10:41

Jeg beklager meget hvis mit indlæg til dit, kan eller vil irritere dig.

MEN

Fordi man hedder et eller andet til efternavn, står man absolut ikke som automatisk ejer, eller fremtidige ejer af dette domæne!. Domænet har været til salg, og der er så en der har kunne bruge dette, og der har du ikke været hurtig nok.

Hvis du boede i USA, ville du måske nok kunne vinde den retsag imod en anden amerikaner, da de dommere er vildt forskruet ang domsafsigelser!.

Se bare på Madonna (sangeren), hun vandt en retsag over en fan(forhenværende nu) og nappede domænet til sig! (madonnna.com)  Det er meget forkert syntes jeg!.

Hvis man ikke kan gøre sig en handel med det domæne man gerne vil have fra en anden, tja... "though shit" og man må lige bruge tænkeren og finde på et andet man kan bruge til sin site.

Ja, det var så min mening om dette med domæne tilhørsforhold!.

*Mvh

Kasper

Supply Chain blæksprutte

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)