Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tryk af enkelt plakat ved bestilling og afsendelse til kunde

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Havdrup
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 81
Fra  Vexo Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg kan se at der er nogle plakat webshops som har en firma aftale hvor trykkeriet printer plakater og afsender til kunden ved bestilling, og tænker om der er nogle aminoer som tilbyder denne løsning, og vil have mulighed for at sende mig noget pris på det?

Størrelsen vil være A4, A3, A2.

Måske kan det ikke betale sig, men pt. får jeg printet mindre mængde pr gang, men den anden løsning er administrativt for shoppen lettere.

Send gerne pris i PM på en sådan løsning.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vi tilbyder en del muligheder omkring dropshipping i min virksomhed. Vi har kunder som designere, illustratorer og fotografer som sælger deres værker via deres egne webshops, men så bruger os til tryk og forsendelse af de færdige plakater - med dem selv som afsender. Så vi har en del erfaring med dette område og tilbyder en lang række forskellige muligheder omkring format, forsendelse mm.

http://www.mediamouse.dk/Produktion-fullservice.htm

Hvis du sender mig en e-mail på jesper SnabelA mediamouse.dk , så sender jeg dig gerne nogle priser. Det er lettere at sende priser og have en videre dialog over e-mail end PB - ganske enkelt fordi jeg (ærligt indrømmet) er et fjols til at checke min beskeder herinde på Amino...

/Jesper

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)