Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NemId, Nets, og Medarbejdersignatur samt adgangsret til e-boks og indberetninger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 11. Nov 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hårdt tjent erfaring for at få lov at se digital post for virksomheden samt hints om, hvad man skal gøre for at få adgang til virk.dk og lave f.eks. NemRefusion eller andre indberetninger.

Det har været det absolut mest kedelige og frustrerende administrative arbejde, jeg har prøvet. Jeg vil gerne advare om at ringe til NemID support, da der ikke går lang tid før de siger, at du skal ringe, og så koster det 250 kroner hver gang du ringer.

6740.NemIDNetsogMedarbejdersignatur.pdf

Et andet lille hint: Når du får brevet om at aktivere dit NemId signatur, vil du under aktiveringen på nettet få muligheden for at vælge dit eget ID og eget password. Vi er vant til, at et password er en sammenstilling af bogstaver og tal. Dette står også som vejledningstekst i den lille farvede boks med 2 felter til at indskrive disse ting i, men hvad du ikke tænker over er, at noget af vejledningen ikke bare er vejledning. Det er links, som du SKAL trykke på først, før bogstaver gør sig gældende i det password, som du indskriver. Glemmer du at trykke på det først, så vil det lykkes dig at aktivere dit NemId, men du kan efterfølgende ikke logge på noget som helst.

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må sige, jeg havde ikke store problemer med at få nemid, medarbejdersignatur og nemid til bank. Heller ikke problemer med at få adgang til e-boks. Har dog ikke haft brug for nemrefusion. :)

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender til problemer med modtagelse af login til retning af virk.dk.

Selvom sælger rettede adresse og direktør og ejer, blev nemkonto aldrig rettet. Ny ejer har lavet noget regnskabsmæssigt rod og selskabet er under tvangsopløsning. Tidligere ejer havde et lån, der skulle indfries 31.12.16. Nu er der kommet en trussel om konkurs, da der er selvskyldner kaution.

Sælger har kontaktet E&S, men det hjælper som SIH.

Håber dette kan hjælpe andre.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik-N:

Jeg må sige, jeg havde ikke store problemer med at få nemid, medarbejdersignatur og nemid til bank. Heller ikke problemer med at få adgang til e-boks. Har dog ikke haft brug for nemrefusion. :)

ingen problemer her - under adm  af en personlig virk og 3 selskaber for nærtstående. Alt er gledet problemfrit. Nemref også super let når bare man har sin medarbejder signatur (super vigtigt virkelige at læse vejledningen som er detaljeret - så detaljeret at mange af os vælger at køre på uden  :)) 

Med nemref kan problemet vise sig i hvis skal søge om barsel osv, hvor man jo gerne skal kende selve reglerne, men så er det faktisk noget man føres igennem ret let bare man logger ind.

Jeg kender også godt nogen der har haft vanskeligheder, men vil nu sige lige ud, at de er til at overkomme faktisk - bare vær omhyggelig med at følge vejledning skridt for skridt og overhold alle tidsfrister + sørg for kopi så nemId ikke dør med en computer som dør

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)