Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame på DBA

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogle der har erfaring med at reklamere på www.dba.dk (den blå avis)?

De vil have kr. 500,- pr. måned for en tekst annonce . Tror i det kan betale sig?
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:31

Jeg er flittig og glad bruger af dba.dk. Når jeg kigger dér er det efter brugte varer. Jeg klikker også gerne på forretningsannoncer, hvis de er relevante. Jeg har svært ved at se, hvilke kategorier, jeres varer vil være relevante i, men måske har du selv en idé om dette. Jeg kan ikke se mig selv søge på dba efter varer som jeres.

Forleden besøgte jeg én som sælger stålprofilplader. Han annoncerer udelukkende i dba (og nu også i Thyholm NU). Det må jo kunne betale sig for ham. Han har den fordel, at hans varer er billige og dermed sammenlignelige med det, som folk søger efter, når de søger byggematerialer på dba.  Hvis I ikke kan opnå den samme fordel, tror jeg ikke, I får for 500 kr. respons på annoncen.

mvh Hans
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:51

I MediaMouse har vi bl.a. et produkt som hedder MarineFolie. Og som navnet antyder, så er det navne, logoer og motiver vi skærer ud af selvklæbende folie som kan holde i det maritime miljø (hvilke de færreste faktisk kan når det kommer til stykket).

Vi har indtil videre reklameret for produktet i diverse båd-relaterede blade og har banner-annoncer på nogle af de tilsvarende hjemmesider. Men vi har forsøgsvis købt en række annoncer på Den Blå Avis. I forbindelse med dette, bad vi selvfølgelig om nogle tal på hvor mange hits der er på de forskellige kategorier hvor vi eventuelt ville have annoncer - og det var faktisk ret overraskende tal. Hvis vi annoncerede på de kategorier vi umidlbart havde i tankerne, så ville vi have omkring 600.000 eksponeringer - om måneden!. Dette er selvfølgelig et gennemsnit regnet fra forrige år - men i år er det formentenlig endnu højere.

Men jeg kan da også se på nogle af de andre kategorier, som vi fik tal på, at der ville det være spild af penge, da der kun ville være ganske få eksponeringer. Så det kommer altså an på hvilke kategorier som du vælger at have din annonce under. Men hvis du har fået et tilbud fra DBA, så tag fat i dem og hør dem hvor mange eksponeringer der er om måneden på de kategorier du overvejer at annoncerer under.

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 22. Jun 05
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 19:06

Sjovt du spørger, jeg blev i går ringet op af en sælger fra dba.dk. Lige nu er vores markedsføringsbudget brugt til andet (forbrugermesser), så det bliver først til sommer det kan komme med i overvejelserne. Umiddelbart synes jeg også 500 kr. er meget, men fik også at vide, at i vores kategori (børnetøj) er der 40.000 visninger om måneden, så det er selvfølgelig mange at komme ud til.

Hilsen

www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 09:28

Hej Morten

Da jeg i sin tid havde annonceringsaftale med dba.dk - bannere, galleriannoncer & topannoncer i 4 kategorier, kan jeg fortælle dig at 42% af min webshops omsætning blev genereret direkte fra annonceringen på dba.dk!!

De har et KÆMPE stærkt medie... lige såvel som jeg vil påstå det er så godt som umuligt at undgå annoncering på degulesider.dk... PS: Kontakt mig på PM hvis du vil have lidt info og kontakter til at købe annoncering sidstnævnte sted, der har jeg selv været nemlig ;o)

Held og lykke...

Fra Tølløse
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 09:36

Hej,

Visninger/eksponeringer kan selvfølgelig være fint nok, hvis man er i markedet for en brandingkampagne (det det vel ikke, hvis det er tekstannoncer?)

Er det respons man efterspørger, så batter 1 millard eksponeringer ikke, hvis klik-procenten er 0% . Derfor; relevans og antal klik/klikprocent er det vigtigste.

Mvh.
Claus

Professional Quiz Services - 1st-Quiz.com

Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:39

I Isabella Smiths blad har hun en rubrik med "spændende web-sider". Dine varer ligner hendes stil, så hvad med at spørge om hun vil medtage din side? Det vil formentlig ikke koste dig andet end tiden.

Hilsen Jette J

Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:42
Dato: 2/23/2006 9:27:57 AM Forfatter: Matt K. Baldersø
. lige såvel som jeg vil påstå det er så godt som umuligt at undgå annoncering på degulesider.dk...

Jeg håber sandelig også folk bruger ENIRO, har lige tegnet en annonce til kr. 3600,-

Hilsen Jette J
Tilmeldt 22. Nov 05
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:58
Hej Morten

Jeg er også blevet ringet op af DBA og jeg har sagt ja til aftalen. Hvis det har interesse kan jeg godt holdedig underettet om hvordan det går.

Steffen 

Time2Cruise - Alt om krydstogt

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 15:12
Mht. DeGuleSider.dk og Eniro, så husk - at hvis det er ens navn og tlf.nummer, der er det vigtigste at få på nettet kan man nøjes med at købe en annonce i lokalbogen for lige godt kr. 500,-, så kommer man også på www.
Side 1 ud af 3 (24 indlæg)