Hey allesammen Jeg har i den senere tid gået og overvejet flere forskellige former for webshops, og hoppede så i dag tilfældigvis forbi en hjemmeside som selv sælger ringetoner, men også har et partner-program, så man kan sælge deres ringetoner på ens egen hjemmeside mod et mindre gebyr. Men jeg er iikke helt sikker på om der overhovedet er et marked for ringetone salg længere... Kunne du forstille dig at købe en ringetone/java-spil/ andet mobilindhold på nettet ???
|
Nej det kunne jeg ikke. Tror du skal ind på Arto.dk og stille samme spørgsmål da det mere er den målgruppe du skal satse på.
Inde på qxl.dk har der på et tidspunkt været et pr personer, der solgte muligheden for at sælge mobilindhold. Det eneste du købte af dem var et link til en engelsk eller tysk side, hvor man så kunne melde sig til.
Tror der var rigtigt mange, der købte linket og en hurtig søgning på google viser da også, at der er rigtigt mange der sælger dem.
Ved at melde sig til den engelske eller tyske side får man design mv og det koster intet. Så det er vel bare at gribemuligheden og se om der kan tjenes penge på det.