Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ringetoner på nettet

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey allesammen

Jeg har i den senere tid gået og overvejet flere forskellige former for webshops, og hoppede så i dag tilfældigvis forbi en hjemmeside som selv sælger ringetoner, men også har et partner-program, så man kan sælge deres ringetoner på ens egen hjemmeside mod et mindre gebyr. Men jeg er iikke helt sikker på om der overhovedet er et marked for ringetone salg længere...

Kunne du forstille dig at købe en ringetone/java-spil/ andet mobilindhold på nettet ???

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 16:04

Nej det kunne jeg ikke. Tror du skal ind på Arto.dk og stille samme spørgsmål da det mere er den målgruppe du skal satse på.

Inde på qxl.dk har der på et tidspunkt været et pr personer, der solgte muligheden for at sælge mobilindhold. Det eneste du købte af dem var et link til en engelsk eller tysk side, hvor man så kunne melde sig til.

Tror der var rigtigt mange, der købte linket og en hurtig søgning på google viser da også, at der er rigtigt mange der sælger dem.

Ved at melde sig til den engelske eller tyske side får man design mv og det koster intet. Så det er vel bare at gribemuligheden og se om der kan tjenes penge på det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:23
Jeg ville ikke købe en ringetone, har alligevel min telefon på lydløs det meste af tiden. Men spørg i en Arto gruppe som nok mere er målgruppen. Tvivler på at der er mange over 30 som køber ringetoner. Jeg kender ihvertfald ikke nogen Big Smile
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har selv en side af de omtalte sider (mediaplazza). Tjener omkring 100 EURO om mdr. uden at gøre noget. Så ja der er salg i det!!

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 20:55

Remydk:

Jeg har selv en side af de omtalte sider (mediaplazza). Tjener omkring 100 EURO om mdr. uden at gøre noget. Så ja der er salg i det!!

Regner ikke med at din side er på Dansk :) 

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 20:56
Fra Solbjerg
Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 23:49

Remydk:

Har alle sprog.. http://www.legos.dk

De fleste salg er fra udlandet...

Du er sku' heldig, jeg havde en tilsvarende på i ca 6 mdr uden ét eneste salg - og det var endda ved at kaste en del penge efter adwords på Google, så min anbefaling får "mediaplazza" ikke :)

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 07:14

Jeg har ikke smidt en enste krone efter det her site. Jeg kender kun personligt en mere der har et site magen til. Jeg vil som sådan heller ikke anbefale det, da det tager mere end bare at kaste nogen penge i googles store lommer.

Jeg har haft direkte fat i en del unge. Jeg kan også se at der er en del personer der har oprettet sig under mig. Dem kender jeg ikke med dem får jeg også provision af.  

Tilmeldt 3. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 23:26

Man skal da nok få nogle salg hvis man rammer den rigtige målgruppe men tror så ikke at det bliver en guldrandet forretning  ; )

Tilmeldt 8. May 07
Fra  Remy Skrevet kl. 23:31

Nej. Det var entlig for sjov at jeg begyndte. Har kostet mig 0,- kr. og jeg tjener ca. 100 Euro pr. mdr. Så jeg er fint tilfreds. Men vil dog ikke anbefale nogen at starte. Da markedet efter min mening er mættet nu.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)