Hej Aminoer. |
Jeg har også oplevet en stigning i kunder der spørger efter deres ordre. Stort set kun af dem der var sendt med det gamle B brev. De er dog alle kommet frem til kunden før eller siden.
- Kim -
Hej Aminoer. |
Jeg har også oplevet en stigning i kunder der spørger efter deres ordre. Stort set kun af dem der var sendt med det gamle B brev. De er dog alle kommet frem til kunden før eller siden. - Kim - |
www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer
Ja posten bliver ikke bedre til at levere. Men der står jo hos pest dk at det kan tage op til 5 hverdage at levere et alm brev. |
Det er jo helt vanvittigt. Jeg har alene i går haft 3 kunder der har spurgt efter deres forsendelse, som i øvrigt var sendt som Quick-brev d. 1. juli. Jeg er mildest talt chokeret og rasende over at give 27kr pr brev, som de siger vil være fremme dagen efter, men som ikke engang er nået frem 1 hel uge efter de er blevet afsendt. |
Hvor har du sendt dem afsted henne? Her i byen er det kun posthuset der modtager breve dagligt, alle de røde postkasser og indleveringssteder tømmer de kun onsdag og fredag. |
quickbrevet skal indleveres på enten posthus eller erhvervsindlevering for at komme afsted sammen dag |
Synes også at leveringstiden har været overraskende lang lige for tiden... |
Vi er begyndt at bruge Coolrunner på www.butikki.dk. Her kan vi sende en lille pakke for 33 kr. (26,40 kr. plus moms) via DAO. Vi kan se, der er mange af vores kunder, der vælger denne mulighed. /Kjeld |
de fleste gange jeg bestiller vare får jeg det med gls og jeg får det næste hverdag jeg synes de levere hurtigt |
Vi har fuldstændig samme oplevelse, deres A-breve tager i snit 6 dage at nå frem til modtager også henter Post Danmark endda selv post og pakke på vores lager. |