Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er alle i Post Nord mon på ferie?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg driver to webshops og sender dagligt varer ud med post. Enten som B eller Q post - engang imellem også pakker.
Det skal lige siges at varernes værdi er maks 250kr og jeg tilbyder gratis fragt, derfor sender jeg sjældent som pakker.

Det sidste halve års tid er jeg begyndt at få en del henvendelser vedr forsinkede eller manglende leveringer, og i løbet af den sidste uge er det dagligt jeg har fået henvendelser fra kunder der mangler deres ordre.

Hvad er jeres oplevelser? Er det bare mig, eller er posten virkelig faldet af på den?

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også oplevet en stigning i kunder der spørger efter deres ordre. Stort set kun af dem der var sendt med det gamle B brev. De er dog alle kommet frem til kunden før eller siden.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja posten bliver ikke bedre til at levere. Men der står jo hos pest dk at det kan tage op til 5 hverdage at levere et alm brev.

Jeg har fået 1 brev på 6 dage og idag pludselig 10 breve på sammen tid flere som er dateret hhv 1 & 2 juli...

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo helt vanvittigt.

Jeg har alene i går haft 3 kunder der har spurgt efter deres forsendelse, som i øvrigt var sendt som Quick-brev d. 1. juli.
I går havde ingen af dem endnu modtaget noget.

Jeg er mildest talt chokeret og rasende over at give 27kr pr brev, som de siger vil være fremme dagen efter, men som ikke engang er nået frem 1 hel uge efter de er blevet afsendt.

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor har du sendt dem afsted henne? Her i byen er det kun posthuset der modtager breve dagligt, alle de røde postkasser og indleveringssteder tømmer de kun onsdag og fredag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

quickbrevet skal indleveres på enten posthus eller erhvervsindlevering for at komme afsted sammen dag 

Fra Hammel
Tilmeldt 4. Dec 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Højmark Design Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes også at leveringstiden har været overraskende lang lige for tiden...

Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 397
Fra  Butikki Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er begyndt at bruge Coolrunner på www.butikki.dk. Her kan vi sende en lille pakke for 33 kr. (26,40 kr. plus moms) via DAO. Vi kan se, der er mange af vores kunder, der vælger denne mulighed.

/Kjeld

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:13
Hvor mange stjerner giver du? :

de fleste gange jeg bestiller vare  får jeg det med gls og jeg får det næste hverdag jeg synes de levere hurtigt 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Dec 14
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 03:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fuldstændig samme oplevelse, deres A-breve tager i snit 6 dage at nå frem til modtager også henter Post Danmark endda selv post og pakke på vores lager.

Derimod skal de have stor ros for deres pakke håndtering. Selv hvis vi sender en pakke afsted til nord for Stockholm er den fremme dagen efter.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)