Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internetmagasin

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Som beskrevet en række andre steder her på Amino, er jeg ved at oprette et internetmagasin, der skal levere baggrundsartikler og analyser inden for områderne politik, økonomi og samfundsforhold.

Indtjeningen skal ske via annoncer. Jeg forestiller mig at bruge adsense, og derved tjene penge på siden.

Hvor meget - og det er garanteret super svært at give en nogenlunde indikation af - skal jeg forestille mig at siden vil kunne give, når den er oppe i fuld drift. Der bliver ikke daglig opdatering, eller en stor reklamekampagne så på den måde regner jeg ikke med 1000-vis af daglige unikke brugere. Men er det på nogen måde muligt at give en indikation af, hvor mange brugere man skal have for at tjene x kr.

Jeg ved det er et lidt urimeligt spørgsmål :) da det er svært at svare på. Men har ingen idé selv, om mulig indtjening eller besøgstal. Så det kunne være fantastisk rart med en indikation af, hvor stor indtægt der kan hentes. Evt. fra andre der har erfaring fra lignende hjemmesider

Fra Hørsholm
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 11:38

Hvis du regner med 1 krone pr tusind sidevisninger bør regnestykket holde. Alt efter hvor godt og kommercielt interessant dit indhold så er kan beløbet stige med 0-10.000% Men det skal være meget ringe for at komme under.

Fra Roskilde
Tilmeldt 20. Dec 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 14:28
Jeg har kun erfaring med mit eget site - et IT software relateret site (dog internationalt). Her tjener jeg omkring 24 kroner per tusinde sidevisninger, men i lang tid lå den på halvdelen af dette. Jeg ved ikke hvordan google regner det ud, men jeg tror stigningen kom i tankt med, at jeg også fik flere besøgene. Hvad angår opdateringer, så får jeg kun opdateret ca. en gang om måneden - dog har jeg lidt brugergeneret content, men ikke meget. Men det er helt klar noget du bør satse på - altså kommentare til og diskution af de emner du vil tage op. Hilsen Anders

Mvh Anders Ingeman Rasmussen Open Source Alternative - www.osalt.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)