Er der ikke et geni derude, der kunne finde på at starte en virksomhed med print og påsætning af labels/etiketter/stregkodemærkat på produkter (alt fra a-å: bolcheposer, dåser, shampoo-flasker etc)?
Du skal op i så store antal, før at distributionsvirksomhederne, som også yder denne service vil hjælpe.
Jeg kender en hel del, der selv sidder og printer og klistrer. Det kan da kun blive en god forretning.
mvh
RMS
P.S Jeg ønsker ikke selv at starte den, men når den eksisterer skal jeg med glæde sprede ordet.
Om udgangspunkt skal du bruge 2 maskiner (med mindre du vil klare dig med manuelt arbejde i starten):
1. Printer til labels
2. påsætningsmaskine
2'eren er nok den dyreste og mest besværlige investering, da den skal kunne håndtere en masse forskellige former og beskaffenheder. 1'eren fåes bl.a. hos OKI og de andre store printleverandører.
Der findes skam masser af firmaer der kan klare den slags opgaver. Et af dem er f.eks.Priku - prøv at ringe til dem og snak med Morten, han har somregel en løsning på det meste.
Det vil blive alt for dyrt i logistik. De små firmaer skulle så betale fragt fra leverandør til stregkodetrykkeriet og så fragt til sig selv. Plus betale for at få lavet de labels. Nej ideen ville nok være bedre hvis det samme stregkodefirma også tilbød at pakke og ende ordrerne for de små firmaer. Altså et full service lagerhotel.
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
Ja jeg kunne godt finde på at starte et sådanne firma, så kunne jeg droppe noget af alt det ekstra arbejde jeg har og arbejde her hjemme. Er der basis for sådanne et firma??