Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til seo

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Top fejl når gør det selv seo og et par af dem er her

tilmelder sig et af de steder hvor du får 1000 links for eksempel for 10 dollars

overvægt udenlandske links og siden er på dansk 

sammen links beskrivelsen alle de steder man skriver ud lav unikt alt tid 

book mark sider beherske dig med dem tag de bedste med højeste pagerank 

bruger samme tekst hjemmesiden og links steder 

ja der sikkert flere andre fejl man kan lave , men det var lige dem der fald mig først ind der er begynder fejl 

http://linkbuildingbogen.dk/ god ide ellers læs alle seo eksperterne blogs Mikkel demib svendsen og thomas rosenstand og flere andre findes men de 2 vil jeg sige har super blogs og god start viden får ved at læs deres blogs 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok Tak :D Jeg har kun linket fra amino og en anden side :D

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Når det kommer til links og linkbuilding - så handler det om VARIATION.

Det vil sige:

Du skal variere så meget som muligt:

- Forskellige ankertekster hvert link

- Links skal komme fra forskellige domæner

- Links skal komme fra forskellige slags hjemmesider (forums, blogs, artikler, kataloger, profillinks, kildehenvisninger, nyheder osv.)

- Links må ikke komme samtidig. De skal fordeles ud over en lang periode, men rolig vækst.

- Links skal komme fra forskellige websideejere. Alle links må fx ikke komme fra www.amino.dk eller fra 10 forskellige hjemmesider din gode ven ejer.

- De skal heller ikke komme fra samme host (fx Unoeuro) alle sammen.

Det handler virkelig om at variere så mange parametre som muligt, så de kommer til at se naturligt og ikke spam agtigt ud for Google :-)

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay :D men hvad mener du med at det ikke kun skal komme fra unoeuro der kan man jo ikke linke fra?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

mart605p:

Okay :D men hvad mener du med at det ikke kun skal komme fra Unoeuro der kan man jo ikke linke fra?

alle webhotel på  Unoeuro ligger på server der ligger mange webhotel  på hver server jeg ved ikke hvor mange server  Unoeuro har men hvis en linker til dig med 100 domæner fra samme udbyder så ligger sikkert også en del på samme server 

derved kan du godt have flere fra samme udbyder der linker til dig 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg mener, er at hvis du har 100 links pegende til dit side, fra 100 forskellige domæner, så er det vigtigt at det ikke er alle 100 domæner, der bliver hostet ved Unoeuro.

Så man skal også tænke over at variere hvilken webhost linket kommer fra - altså hvor den side man skaffer et link hos, bliver hostet.

Normalt behøver du ikke tænke så meget over dette, da det kommer meget narturligt :-)

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

ok

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)