Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af egen mlm system

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

hej med jer alle sammen...

hvis man skulle starte sit egen mlm system... hvilken produkter ville så være godt at have... hvilken ville være bedst...

tænkte selv man kunne lave sådanne produkter som feks, 10 kr og 20 krs marked... hvad hedder de butikker der nu... tiger, søsterne grene osv... kunne man køre det over mlm tror i...

hvilke produkter kunne sælge godt... og som ikke krævede den store videnskab... hvad tror i.????

jeg har i dag en hjemme side som giver point til første led... det vil sige man tjener kun point på dem man selv lægger på eller tilmelder.

det kunne selvfølgelig godt laves sådan at hvis man så lage en sælger på, så fik man lidt provision af den persons salg. og man max kunne lægge 6 sælgere på... og har man gjort det og stadig finder sælgere skulle man lægge andre sælgere ned til de første 6 sælgere man har sat på... så man bliver tvunget til at hjælpe dem hvis man vil opnå større bonus selv.'

det ville da være en enkel bonusplan.

eller har i andre forslag. på hvad man måske kunne bygge videre på... den hjemmeside jeg allerede har idag.????

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Varer som rammer Baby Boomer Generationen tror jeg vil være et hit. Hvad der så gør det, er $1.000.000 spørgsmålet :)
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)