Hvis du kan gøre noget bedre end ham, er der vel intet til hindre for at du kan snuppe hans 60.000 daglige besøgende... hvis altså du formår at få budskabet omkring hvad du gør bedre, ud til brugerne. Det må have været en sjov udvikling for ham at se, hvordan hans ene hjemmeside pludselig gav indtægt nok til at grundlægge et ApS. Uden at have tjekket hans regnskab, skulle det ikke undre mig, om han tjener en bedre månedsløn end de fleste.
- har i nogle forslag til hvordan man kunne forbedre et site som dette? Sitet kommer jo til at få nogenlunde det samme som det andet store site - Gratis-ting
Ja, designet er klar til brug.. Det ser meget pæn ud og er stadig enormt overskueligt, så man kan få et overblik over alle de spil som skal ligge derinde.
- Og så skal der jo laves en masse markedsføring med til.
Er det designet som sætter sit præg på sådan en side? - det er jo næsten de samme spil som er derinde.
Er det designet som sætter sit præg på sådan en side? - det er jo næsten de samme spil som er derinde.
Designet har jo selvfølgelig meget at sige. Som du selv er inde på er brugervenlighed/overskueligheden naturligvis også meget væsentlig. Derudover kan der jo være en masse små detaljer ("Der er ikke noget der er større, end de små ting") som du kunne kigge på. Kan du lave nogle tiltage der får folk til at invitere hinanden ind og spille? Konkurrencer? Finde samarbejdspartner der kan henvise til dig og omvendt? Viral markedsføring - måske starte med at lave en fed film til youtube?
Lige en ting mere: Måske kunne du differentiere dig med en form for velgørenhedsprofil. Altså køre hele konceptet på, at for hver 1000 der tilmelder sig, eller spiller derinde donere du 100kr. til "en god sag".
Disse tal er eksempler, men hvis du kunne få folk til at få god samvittighed pga. at de inddirekte støtter gode sager ved at spille/tilmelde sig din side, tror jeg du kunne få en succes ud af det.
Du kunne lave en formular på sitet hvor folk kunne invitere sine venner ind og spille, eller bare se siden.
Eksempel:
"Din ven Peter vil gerne gøre dig opmærksom på spillesitet www.xxxxxx.dk
Her kan du gratis spille alle de sjove spil, og samtidigt støtter du danske og udenlandske velgørenhedsorganisationer.
Lige en ting mere: Måske kunne du differentiere dig med en form for velgørenhedsprofil. Altså køre hele konceptet på, at for hver 1000 der tilmelder sig, eller spiller derinde donere du 100kr. til "en god sag".
Disse tal er eksempler, men hvis du kunne få folk til at få god samvittighed pga. at de inddirekte støtter gode sager ved at spille/tilmelde sig din side, tror jeg du kunne få en succes ud af det.
Du kunne lave en formular på sitet hvor folk kunne invitere sine venner ind og spille, eller bare se siden.
Eksempel:
"Din ven Peter vil gerne gøre dig opmærksom på spillesitet www.xxxxxx.dk
Her kan du gratis spille alle de sjove spil, og samtidigt støtter du danske og udenlandske velgørenhedsorganisationer.
Klik her for at besøge sitet"
Det er en sympatisk tanke, men hvis målgruppen er folkeskolebørn og andre unge, så tvivler jeg på at det er der motiverer dem til at spille der frem for et andet sted.