Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kundestyring - Software

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino´er

Jeg er i gang med at starte en servicevirksomhed, rengøring, vinduespudsning ect.

Jeg har derfor behov for et program der kan styre mine kunder, feks nogle skal have besøg en gang om ugen/måneden andre 2....

Findes der et program der kan holde styr på dette plus evt. udskrive fakturaer.

Kanon Forum hilsen Jacob

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 00:02
Tilmeldt 4. Jan 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:10

Hej.

Prøv at kigge på Summasummarum 3.0 i Enterprise udgaven.

Det er et regnskabsprogram med gode referencer. Den har en "aktivitetsfunktion" hvor du kan lægge dine opgaver/kundebesøg ind. Hver aktivitet kan du tilknytte en vare fra dit varekartotek i programmet (feks. vinduespudsning). Ligesom du selvfølgelig kan knytte en debitor til hver aktivitet. Endelig så har den en kalender funktion, hvor dine aktiviteter bliver vist. Du kan få Windows til at vise dagens kalender ved opstart af PC - så får du et overblik over dagens kundebesøg og opgaver feks.

Peter

Tilmeldt 4. Jan 08
Skrevet kl. 17:32

Mamut ser ud til at kunne det meste af det jeg får brug for men vides det om; at jeg ken "kode" en kunde til automatisk få besøg en gang om måneden og en anden hver 14. dag osv?

Og kan Summasumarum det samme som mamut, så jeg kun behøver et program (ragnskab/kundestyring) da pengene jo ikke er til at fråse med under opstart.

Fra Vamdrup
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:04

Hej Jacob,

der findes programmer den kan håndtere den slags, jeg er selv igang med at undersøge hvad der findes, jeg er kommet frem til lidt forskelligt

sender dig en mail..

Held og lykke med forretningen 

Revidan.dk - Rengøring - Vinduespolering - Facaderens - Algebekæmpelse

Tilmeldt 4. Jan 08
Skrevet kl. 23:33

i skal have tusinde tak for hjælpen jeg må paøve mig frem!

Forsat godt nytår!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)