hej jeg hedder dennis olsen og er ved at starte et nyt firma men mangler et nyt navn.... det er et firma der skal stå for at leje mandskab ud til smedearbejde.... vi kan lave rørsystemer og svejse da vi alle er certificerede svejsere.... men mangler et godt navn der virkelig fænger og som man kan huske.... kunne være virkelig rart hvis der var nogen herinde der kunne hjælpe mig da jeg er helt blank.... jeg synes at dem jeg finder på allerede er taget.... mvh dennis¨
|
et navn til mit firma
Mit forslag: Rent a man - for your plumming needs Ej er også blank |
www.giverr.dk Giverr - Gaver direkt på telefonen, send mere end en hilsen
Hejsa Dennis Hvad med "Svejser.com" ?- (er ledigt i skrivende stund) Synes det smager godt i munden.... :) |
Indehaver af searchbureauet OnlinePartners.
Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.
Olsenbanden vile jo være oplagt, men domænet er selvfølgelig optaget i alle afskygninger! Et par andre bud kunne være: "Svejsesjak.dk" eller "Vikarsmed.dk" De er begge ledige. Med penlig hilsen Anders Thiim |
Hehe Anders, Olsenbanden var ikke tosset ;) En anden mulighed var en lidt mere klassisk: "Olsen Rør & Svejs" eller blot "Rør og svejs" |
Indehaver af searchbureauet OnlinePartners.
Besøg vores blog om SEO, PPC & SMM.
Hej, Har i tænkt at holde jer i DK, eller skal det være et mere internationalt navn?
|