Den har kørt ca. 1,5 år nu. |
Okay :).. det er vel bare at vedlige holde markedsføringen :).
Den har kørt ca. 1,5 år nu. |
Nå, men for lige at vende tilbage til fokus, så skriver jeg lige mit spørgsmål igen :-) Jeg sidder inde med en webside www.barnligt.dk. Mit problem er at det er hulens svært at få siden markedsført ordentligt, specielt da det ikke må koste for meget. Derfor vil jeg høre om i har nogle forslag til effektiv markedsføring. Gerne noget som er selvforstærkende. Har prøvet: adwords og yahoo search marketing dog uden den helt store effekt. Ihvertfald ikke i forhold til prisen. Hjemmesiden har ca. 2650 oprettede brugere som er tilmeldt nyhedsbrev hvilket burde kunne udnyttes, men ved bare ikke hvordan det gøres bedst. Nogle forslag til hvad jeg kan og burde gøre? Opsamling på forslag fra Aminoer;
|
du siger du har forsøgt dig med adwords. hvor længe gjorde du det? er bare lidt nysgerrig |
var det så en helhjertet indsats? det er tit det der gør forskellen.
Hvor mange søgeord og annoncetekster havde du og hvordan lå din CTR? Hvor mange kliks pr dag og hvor stort budget havde du lagt, fik du brugt din budget pr dag? hvad lå din gennemsnitsplacering på, og dit gennemsnitslige antal kliks pr. dag?
Hvis du ikke vil have alle skal vide dette, kan du sende mig en PM.
Med venlig hilsen Dorte |
|
Hej Montana
hej har de sidste 8 år beskæftiget mig med lige det emne. "markedføring / Promotion" Om det er på nettet i tv eller andre medier er der kun en regel ( du skal ca få 3 gange det ud af det som du har betalt for det) det er en lille tommelfingerregel og hvis der er firmaer der ikke mener at de kan leve op det det så drop dem. ikke fordi jeg ikke tror de ikke er rielle eller noget, men simpelthen fordi det koster penge at tjene penge. og man tjener rigtig gode penge på en tilfreds kunde, så gør det ikke noget at der har været lidt underskud eller ikke den DB (dækningsbidrag) man normal har. det skal nok komme med tiden. jeg ville anbefale 3 ting 1. Google AdWords kampagner over en længere periode (udgifter ca 500- 1500 KR. pr mdr.) 2. en SEO løsning samt en Google AdWords kampagne ( lidt flere udgifter, da det er noget mere arbejde i det) 3. kigge lidt på nettet efter andre sites som kunne væres interessante at have et samarbejde med. f. eks. er der en hjemmeside som heder www.min-mave.dk den side er et forum for kommende mødre. de snakker ikke om andet end børn og tøj og tøj nævnte jeg tøj... det kunne måske være et godt sted at starte. jeg har også undersøgt sagen lidt nærmere (uden betaling) selvfølgelig :-) personen der ejer dette meget populære site og den du skal snakke med heder Birgit larsen. så prøv det... held og lykke |
Hej, sidder med nogenlunde samme situation, bare med siden www.shirtcollection.dk - nok verdens bedste skjorter. Mit problem er at det er hulens svært at få siden markedsført ordentligt, specielt da det ikke må koste for meget. Derfor vil jeg høre om i har nogle forslag til effektiv markedsføring. Gerne noget som er selvforstærkende. Har prøvet: adwords og yahoo search marketing dog uden den helt store effekt. Ihvertfald ikke i forhold til prisen. |