> Forstå mig ret - pointen er, at der er nogle, som lige gyldigt hvor mange drag de får over nakken, så popper de altid op et eller andet sted igen. Jeg forstod godt din pointe, og det er den jeg er uenig i. De herre du nævner er nogle usædvanligt stygge typer - at de rejser sig fra asken efter en straf er i mine øjne ret ligegyldigt, når de som Martin siger, ikke har udvist nogen form for forståelse eler anger for de handlinger de har lavet. De har ganske enkelt ikke forstået, at deres handlinger er uacceptable i vores samfund og derfor ser jeg dem ikke som særlig gode rollemodeller. |
Dato: 2/21/2006 4:07:25 PM Forfatter: KrabsenMen der ser vi så forskellige på tingene - for når man som forbryder har taget sin straf, så er man i mine øjne IKKE længere en forbryder.
Hvor går grænsen ellers...!?Hvis man får en parkeringsbøde, hastighedsoverskridelsesbøde eller togkontrolafgift - er man så også en forbryder...!?
Godt så. Jeg ved ikke om du har børn, men lad os nu lege du har en datter på 4 år. Hvis du fandt en rigtig rar mand der ville passe hende gratis og du fik at vide at han havde siddet 12 år i fængsel for pædofili, ville du så lade ham passe hende?
Dbh Martin