Så vidt jeg ved - så kan hverken Richard Branson, Donald Trump, Klaus Riskær Petersen eller Kurt Thorsen sættes i forbindelse med narko-handel, prostitution og/eller børnehandel...!?
Så vidt jeg ved - så kan hverken Richard Branson, Donald Trump, Klaus Riskær Petersen eller Kurt Thorsen sættes i forbindelse med narko-handel, prostitution og/eller børnehandel...!?
Øhhh og?? Pointen er at de sidstnævnte er forbrydere og derfor dårlige eksempler at læne sig op af. Du lægger løkken pænt om halsen på dig selv med den slags sammenligninger..
Nu er mit intryk at der er flere selskaber i MLM branchen som bruger kendte ansigter til at branded sine produkter. Nu kan jeg i virkeliheden kun udtale mig om det firma som jeg selv bruger produkter fra i min markedsføring (til dem der ikke ved det, så er det LR Health & Beauty Systems).
LR har valgt at sammenarbejde med fx. brødrene Schumacher, Boris Becker, Heidi Klum mfl.
Omkring Aloe vera (dette er ikke en salgstale), så har Drikke aloe vera gel, ifølge min aloe vera-bog (som ikke har noget med LR at gøre) positive resultater overfor (husk drikke aloe vera er IKKE medicin, men kosttilskud): Astma Gigt Ledgigt Hår og hudlidelser hæmorider Hjertesygdomme Impotens Kolesterolproblemer Leverbetændelse Mavesår Mund og tandpleje sukkersyge. (dette er bare et udpluk)
min egen oplevelse med aloe vera drikkegel: mere energi og overskud i hverdagen. Har kun haft få sygedag siden jeg startede, før var jeg tit syg.
Dato: 2/21/2006 3:25:56 PM Forfatter: Martin Thorborg
Dato: 2/21/2006 3:24:25 PM Forfatter: Krabsen
Øhhh og?? Pointen er at de sidstnævnte er forbrydere og derfor dårlige eksempler at læne sig op af. Du lægger løkken pænt om halsen på dig selv med den slags sammenligninger.. Dbh Martin
Hvis man har begået en forbrydelse - har fået sin straf - og har afsonet sin straf.
Er man så stadigvæk en forbryder...!?
Nej - selvfølgelig er man ikke det.
Jeg er stadigvæk ikke religiøs, men hvis man tager sin straf og angrer - så får man sine synder forladt - dvs. man starter på en frisk.
De er ikke (længere) forbrydere - men iværksættere med stort I - og 99,9 % af debattørerne herinde på Amino inkl. mig selv når dem ikke til sokkeholderne som forretningsfolk.
Øhhh og?? Pointen er at de sidstnævnte er forbrydere og derfor dårlige eksempler at læne sig op af. Du lægger løkken pænt om halsen på dig selv med den slags sammenligninger.. Dbh Martin
Hvis man har begået en forbrydelse - har fået sin straf - og har afsonet sin straf.
Jeg er stadigvæk ikke religiøs, men hvis man tager sin straf og angrer - så får man sine synder forladt - dvs. man starter på en frisk.
De er ikke (længere) forbrydere - men iværksættere med stort I - og 99,9 % af debattørerne herinde på Amino inkl. mig selv når dem ikke til sokkeholderne som forretningsfolk.
Ja så har vi hver vores opfattelse af moral. Har du set Riskær eller Thorsen angre? Det har jeg ikke og indtil man gør det, er man i mine øjne stadigvæk kriminel. Men du har da ret i at de er dygtige til at tjene penge, men de gør det på andres bekostning og det bryder jeg mig ikke om.
Dato: 2/21/2006 3:51:05 PM Forfatter: Martin Thorborg
Dato: 2/21/2006 3:42:46 PM Forfatter: Krabsen
Ja så har vi hver vores opfattelse af moral. Har du set Riskær eller Thorsen angre? Det har jeg ikke og indtil man gør det, er man i mine øjne stadigvæk kriminel. Men du har da ret i at de er dygtige til at tjene penge, men de gør det på andres bekostning og det bryder jeg mig ikke om. Dbh Martin
Som jeg startede med at skrive, var det dårlige eksempler.
Men det var for at illustrere nogle iværksættere, som hele tiden byggede noget nyt op.
Jeg kunne jo også have taget Martin Thorborg som eksempel. ;-)
Forstå mig ret - pointen er, at der er nogle, som lige gyldigt hvor mange drag de får over nakken, så popper de altid op et eller andet sted igen.
Jeg forstod godt din pointe, men som jeg skriver, så gør du det let for andre at skyde dig ned. Du kunne have valgt nogle iværksættere der var lige så ihærdige, men som rent faktisk betalte hver mand sit og opførte sig ordentligt. Det ville have styrket din sag, istedet for at vælge nogle forbrydere der bestemt ikke fremmer andet end sig selv.