Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google-forvirring...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Jan 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej proffer.

Hvorledes kan det gå til at Google indekserer en masse af min sider, men let og elegant springer og én bestemt side, selvom undersiderne til denne bliver fint indekseret. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvad jeg skal stille op...

Nogle idéer?

På forhånd mange tak!

Mange hilsner,

Martin.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:05

Hej Martin

Start med at give os et link til den problematiske side - ellers bliver det godt nok svært at svare ret konkret.

Tilmeldt 3. Jan 08
Skrevet kl. 23:09
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 00:11
Tilmeldt 3. Jan 08
Skrevet kl. 09:18

Flovt... den har jeg slet ikke kunnet finde...

Må jeg stille to tillægsspørgsmål?

- Ved I hvorfor siden næsten ligger i bunden af side 1 på firmaets navn? (Børneliv)

- På msn har der ikke være en crawler inde siden d. 4/10-07 - Er det normalt for msn?

Tusind tak for hjælpen!! - og mange hilsner,

Martin

Tilmeldt 14. Nov 07
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 13:52

Hej Martin.

Din side er er ikke stærk nok til at vippe de andre af pinden (flere indgående links ville nok rette på det).

Manglende crawler-aktivitet skyldes som regel at siden ikke bliver opdateret ofte, eller at siden ikke vurderes som vigtig (se ovenover).

Mvh,
Troels

Tilmeldt 3. Jan 08
Skrevet kl. 15:00

Jeg har prøvet at submitte siden til de steder jeg nu har fundet anbefalet på Amino, men meget andet kan man vel heller ikke gøre?

Tilmeldt 28. Dec 06
Skrevet kl. 15:54

M. Friis:

Jeg har prøvet at submitte siden til de steder jeg nu har fundet anbefalet på Amino, men meget andet kan man vel heller ikke gøre?

Svaret ligger i indgående links, jo flere jo bedre :o) lige bortset fra linkfarms !!

Når først du har en god håndfuld indgående links, skal du nok få førstepladsen.

Prøv så vidt muligt at holde alle dine indgående links, samt interne links med www foran, så får du en mere struktureret linkstruktur, og hvis folk skulle finde på at linke til din side af egen fri vilje, er det mest normale også at de bruger www i url adressen.

Tilmeldt 3. Jan 08
Skrevet kl. 00:50

Shit... det der med at holde www foran linksene anede jeg ikke...

Jeg har som nævnt submitted siden til forskellige steder jeg fandt anbefalet her på amino.dk og håber ikke det er linkfarms. (Selv om der jo ligger en allerh...vedes masse links på dem)

Hvornår ved man om mængden af indgående links er god? Er der nogen måde man kan se det? (Udover på ens placeringer, men der spiller mange faktorer jo tilsyneladende ind)

Mange hilsner,

Martin.
(Som er forøvrigt dybt taknemmelig den hjælp jeg har fået!)

Tilmeldt 28. Dec 06
Skrevet kl. 01:20

M. Friis:

Shit... det der med at holde www foran linksene anede jeg ikke...

Jeg har som nævnt submitted siden til forskellige steder jeg fandt anbefalet her på amino.dk og håber ikke det er linkfarms. (Selv om der jo ligger en allerh...vedes masse links på dem)

Hvornår ved man om mængden af indgående links er god? Er der nogen måde man kan se det? (Udover på ens placeringer, men der spiller mange faktorer jo tilsyneladende ind)

Mange hilsner,

Martin.
(Som er forøvrigt dybt taknemmelig den hjælp jeg har fået!)

Mht. Linkfarms tror jeg ikke du har fået sådanne sider anbefalet på her på Amino, men det ved jeg ik´, som regel er det udenlandske sider som tilbyder at tilmælde din url til jeg ved ik hvor mange tusinde søgemaskiner og kataloger.

Mængden af indgående links kan stort set ikke blive stor nok, så længe det er sider med en vis kvalitet, og kvaliteten bestemmer google jo selv Big Smile

Sørg i øvrigt for at folk der linker til dig bruger dine foretrukne søgeord i selve linkteksten det giver bonus Yes

Hvis du vil rangerer højere på dine udvalgte søgeord er du velkommen til at skrive en privat besked, så kan vi finde en løsning der passer dig Wink

Fortsat god jagt på indgående links...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)