Undskyld, men jeg kan sgu ikke lade være med at grine - magen til langt ude og paranoide teorier skal man satme lede længe efter :) Jeg tror ikke du finder ret mange der har skrevet og snakket mere offentligt om ALLE detaljer indenfor netop cloaking, men denne debattråd handler om Flash - som du også selv har lagt op til i dit indledende spørgsmål og overskrift. Hvis du gerne vil diskutere cloaking istedet for så er du da velkommen til at åbne en anden tråd - eller besøge en af dem hvor det tidligere HAR været diskuteret her på Amino.
Om du gider at købe rådgivnming af mig eller andre firmaer i branchen er jeg da hamrende ligeglad med og jeg kan overhovedet ikke se hvad det i øvrigt har med sagen at gøre. |
Dato: 2/22/2006 9:54:56 PM
Forfatter: Ka_man-ska _manHusk Debib
--klip--klip--
Jeg skal være den sidste til at belære dig eller andre i hvordan debatter eller spørgsmål besvares....
Er du sikker - det lyder rigtigt meget som om at det jo lidt er det du vil alligevel...
Slemme Debib *ti-hi*
Vil ikke garantere det, men er sikker på at det er deMib du hentyder til... Nå....
Rolig nu...
På Amino har alle en ret til at komme med en kommentar, også selv om det er uden for ens eget fagområde. Det betyder jo ikke at man ikke kan komme med en bedre forklaring som andre kan forstå, ny vinkel eller lignende.
Følger mange af de indlæg deMib smider på Amino - og langt fra enig i dem alle. Mener dog på ingen måde, at det arbejdssøgende, opsøgende salgsarbejde, eller 'køb-min-service-ellers-gider-jeg-ikke-svare-dig-agtigt' (i mangel på bedre ord....)
Tværtimod. Vil du have en diskussion med deMib - så får du den sq, det er SJÆLDENT argumenter der mangler - oftest krydret med skarpe stædige meninger

Det er sq fair at være uenig, og have skarpe meninger, men at gå over til mudderkast, som jeg syntes du går lidt over i er ikke så kontruktivt.
Så skær toppen af frustrationerne, og indse at vi ikke alle er enige, og at nogle bare kalder en spade for en spade uden så meget pis.