Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til nyt tøjbrand!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen. 
Min drøm er at lave mit eget tøjbrand og nu har jeg altså besluttet mig for at gå effektivt igang. 
Derfor har jeg brug for så meget hjælp som muligt, da jeg er ny i iværksætter branchen og det er et stort projekt. 
Hvis nogen har nogle gode råd og erfaringer de vil dele med mig, vil jeg være mere end taknemmelig! 
Jeg sidder selv og laver nogle designs, dog på papir, så hvis nogen kan komme med nogle gode web-designer programmer
ville det også være en stor hjælp. Ved bare ikke helt hvad mine næste skridt er... Så har meget brug for hjælp. 
Er også tilbøjelig til at mødes til en samtale med nogle erfarende tøj-iværksættere!

Vh. Elias :-) 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elias

Jeg er ikke ekspert i tøjleveraner mm.

Tilgengæld har jeg forstand for webshops: I forhold til selve webshoppen kan jeg anbefale dig at kigge nærmerer på WordPress med WooCommerce som løsning. Vi udarbedjer alle vores kunders webløsninger i dette CMS, hvorigennem vi sammen med vores kunder nyder de mange muligheder der foreligger i forhold til design og funktioner. 

Se eventuelt vores referenceliste, hvor du kan se en masse webshops udarbejdet i netop WooCommerce. Se link: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer

Håber du finder en rigtig god løsning :-) 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)