Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nets-DanId nægter at udsende kontrakt til oprettelse af medarbejdersignatur

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

kenneth Mundt:

Fedt med noget mere input. Tak for det. Jeg får ikke svaret jer allesammen, for det har jeg bestemt ikke tid til.

Virksomheden er lige stiftet, så nej, vi er da ikke store. Det er jeg sådan set ikke bange for at indrømme, men det er ikke det samme som ikke at være seriøs med det man laver.

Jeg havde egentlig tænkt at vi skulle være 100% papirløse, men det er åbenbart stadig ikke muligt.

Efter to dages irritation kan jeg godt se at jeg bliver en sur gammel mand (på et tidspunkt ude i fremtiden), hvis jeg skal bekymre mig om den slags ting, og hvem vil være det!

Igen, tak for input.

Pøj pøj med jeres projekter guys.

God søndag.

/Kenneth

Papirløs virksomhed? Det lyder innovativt. Men hvad så hvis jeg som kunde, foretrækker min tilbud, aftaledokumenter og lign. på skrift? Det må du jo så i den forbindelse nægte, kan jeg forstå? ;) 

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne G.:

kenneth Mundt:

Fedt med noget mere input. Tak for det. Jeg får ikke svaret jer allesammen, for det har jeg bestemt ikke tid til.

Virksomheden er lige stiftet, så nej, vi er da ikke store. Det er jeg sådan set ikke bange for at indrømme, men det er ikke det samme som ikke at være seriøs med det man laver.

Jeg havde egentlig tænkt at vi skulle være 100% papirløse, men det er åbenbart stadig ikke muligt.

Efter to dages irritation kan jeg godt se at jeg bliver en sur gammel mand (på et tidspunkt ude i fremtiden), hvis jeg skal bekymre mig om den slags ting, og hvem vil være det!

Igen, tak for input.

Pøj pøj med jeres projekter guys.

God søndag.

/Kenneth

Papirløs virksomhed? Det lyder innovativt. Men hvad så hvis jeg som kunde, foretrækker min tilbud, aftaledokumenter og lign. på skrift? Det må du jo så i den forbindelse nægte, kan jeg forstå? ;) 

Så kan du jo bare printe dem :)

www.kennethmundt.com

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Herlev:

Hej Kenneth,

Hvis det er de største 'start-up problemer' du har i din virksomhed så vil jeg bare sige wauw! Det er sgu' imponerende.

Hvis du tilfældigvis har nogle børn, så køb noget (10 kr. er fint) på min webshop - mail mig dine papirer, så printer jeg dem og vedlægger dem din ordre ;) - Det gør jeg HELT GRATIS.

God vind og alt muligt held og lykke med at få medarbejdersignatur

De bedste hilsner

Mads

Jeg mener ikke at have fortalt at det er mit største problem. Hvor ser du det?

www.kennethmundt.com

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vist på tide at lukke tråden. Der kommer ikke meget konstruktivt ud af den.

Hyg jer allesammen.

www.kennethmundt.com

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)