Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At få en PBS aftale

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

For mit vedkommende handler det om at jeg ønsker at fremstå sikkert, trygt og seriøs hvilket en godkendelse fra PBS sikre forbrugeren. Jeg ønsker desuden ikke at brugeren skal forlade siden og gå ind til en anden side for at betale. De skal kun være i kontakt med mig og min virksomhed - og ikke tænke hvad er nu paypal for noget eller hvad søgemaskinen google laver på denne hjemmeside.

Engang havde jeg en side hvor jeg brugte 2CheckOut. Det er det samme som med paypal. Vi mistede over 50% kunder fordi de skulle forlade vores side og betale hos nogle andre.

Tilmeldt 27. Oct 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:43

synes dog paypal er mere troværdige, de har en del mere erfaring og en større kundeporfolie. Siden kan jo tilpasses så der er "din" side. PBS priser er jo rene overpriser som giver det samme. Danmark har 5 mil. indbyggere hvorfor betale overpris for at ramme en lille plet på verdenskortet?

Tilmeldt 18. Nov 07
Skrevet kl. 17:01

Nu vil jeg ikke ud i en længere debat vedr. dette, da det sikkert kan fortsætte uendeligt. Jeg kan ikke vurdere paypal vs. PBS i forhold til erfaring og kunder, men jeg ved at PBS står for sikkerhed og tryghed hos kunden. Jeg har ikke samme opfattelse af de andre løsninger.

Desuden synes du virkelig at PBS er dyr?.. prøv lige at sammenligne  PBS ( 1000kr pr. år + pr. transaktion 0,1% og 1,45kr ) med af hvad jeg kan se hos Paypal (2,9% + 0,3 USD pr. tansaktion)

Jeg ved godt hvem jeg vil foretrække samlet set!.

BTW. Nu har jeg lavet mit første test køb i shoppen hurra Cool

Tilmeldt 27. Oct 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:53

tillykke med det :) hvad skal PBS egentlig have for at oprette det?

Tilmeldt 18. Nov 07
Skrevet kl. 20:03

Tak Smile Det koster 250,-

Tilmeldt 18. Nov 07
Skrevet kl. 16:52
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 17:25

Tak til de, der anbefaler at ringe til PBS. Vi indsendte klarmelding til dem i sidste uge, i dag ringede jeg og spurgte efter en status, og fik besked på at jeg ville høre mere i dag. Kl. 14:30 godkendte en PBS-medarbejder vores butik mens han havde mig i røret, og i morgen modtager vi kontrakten. Fremragende! :) Nu kan vi snart tilbyde Dankort-betaling i eBrev. :)

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 20:36

Det er så lidt ironisk :) det var vist mig der anbefalede det og du har så lige næsten overhalet mig indenom alligevel. Men kun næsten. Jeg fik min branchekode og forretningsnummer idag så ENDELIG - efter næsten 2 måneders ventetid hos PBS kan jeg fjerne password'et fra shoppen og åbne i aften. Hurra!

Jeg kan også anbefale at ringe efter kontrakten er indsendt. Jeg modtog aldrig velkomstmailen med forretningsnummer på trods af at de havde registreret mig...og vi havde talt i telefon 3 gange ... Hmmm....hvordan synes de selv det går?

Hilsen Louise E

Tilmeldt 18. Nov 07
Skrevet kl. 20:53

Tillykke! - Når du åbner så smid lige et link til shoppen :)

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 23:41

wondersport.dk :)

Hilsen Louise E

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)