Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At få en PBS aftale

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har læst mig frem til at salg af varer med elektronisk indhold øger risikoen for ønske om sikkerhed hos PBS. Mine varer er ligger på +100 - 1000kr så det er nok ikke prisen for varen, men nok mere det elektroniske indhold og de tendenser/erfaringer PBS har med branchen.

Kan man stille spørgsmålet tilbage ?

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 22:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det må da egentlig være relevant at stille det samme spørgsmål til mig.

Jeg er igang med, sammen med min kæreste, at starte endnu en af de utroligt mange børnetøjsbutikker op Wink  .

Vi forventer at åbne butikken senest næste mandag.

Foruden dette projekt har jeg også, alene, gang i et udviklingsprojekt indenfor fornybar energi, (husstandsvindmøller).

Så alt i alt må man vel sige at der er lidt at se til Smile

Tilmeldt 18. Nov 07
Skrevet kl. 09:35

Okay. Ja det helt utroligt så mange der kommer af dem efterhånden. Held og lykke med butikken!

Dit udviklingsprojekt lyder nu meget mere interessant - arbejd du endelig videre med det og kontakt mig endelig hvis du har behov i produktions eller salgs - fasen.

Tilmeldt 18. Nov 07
Skrevet kl. 11:12

I dag blev min webshop godkendt !

Jeg fik en mail hvoraf der stod at jeg skulle lave nogle få ændringer og at aftalen ville blive tilsendt. Så nu begynder det at se ud af noget Cool

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 23:06

Hej,

Her til aften fik jeg så endelig lavet mit første "testkøb" i shoppen og det hele ser ud til at virke.

Så er det vel bare at få fyldt hylderne op med gode varer Smile

Hurra for Goldenplanet og PBS Wink

Hehe.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 15:43

LHN:

Hej,

Her til aften fik jeg så endelig lavet mit første "testkøb" i shoppen og det hele ser ud til at virke.

Så er det vel bare at få fyldt hylderne op med gode varer Smile

Hurra for Goldenplanet og PBS Wink

Hehe.

Tillykke med det, men ja nu er det bare med at få en masse varer ind, og så selvfølgelig også en masse kunder Wink

Tilmeldt 18. Nov 07
Skrevet kl. 12:46

LHN Hvordan går det med hjemmesiden nu?... evt smid et link? Yes

Jeg ringede til PBS i dag for at høre hvorledes det står til. De sagde de modtog min kontrakt i går og at der ville gå op til 5 arbejdsdage før jeg fik min velkomstmail. Det da underligt at det skal tag den tid eftersom man jo har indgået en aftale ved at underskrive en kontrakt. Hmm

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 12:55

Hej Michael,

Det går faktisk rigtig godt med hjemmesiden/shoppen og jeg er ved at lægge sidste hånd på projektet.

Jeg vil meget gerne vente med et link indtil jeg er helt klar med butikken, men så lover jeg til gængæld også rigeligt med reklame Wink

Det lyder da helt underligt at det skal tage så lang tid for dig at få den aftale i hus.

Held og lykke med aftalen.

Tilmeldt 18. Nov 07
Skrevet kl. 12:03

Så skete det! - aftalen er i hus og jeg har fået en velkomstmail fra PBS som nu er sendt videre til min webshop udbyder. Yes

Efter 1 måneds ansøgningstid kan jeg nu endelige begynder at tænke på at åbning af webshoppen, og glæder mig til forhåbenligt at kunne lave mit første testkøb her senere i dag. Cool

Tilmeldt 27. Oct 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:12

Hvorfor PBS? Hvad giver deres rimelig overbetalte løsning mere end en ganske gratis løsning fra eks. paypal, google checkout osv.? dankortet fås jo i visa og master osv.

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)