Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At få en PBS aftale

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Da jeg ringede blev jeg stillet om til hende, der skulle godkende min shop. Jeg fortalte hvorfor jeg ringede og lovede at se på det samme dag. Efter 3 timer modtog jeg en mail fra hende om at den var godkendt og at jeg, ligesom LHN, ville modtage en kontrakt med posten som skal skrives under. Jeg går ud fra at den skal skrives under inden jeg kan modtage betalinger. Hvordan det lige foregår i praksis og hvordan jeg skal teste det ved jeg ikke endnu. Måske andre kan svare på det?  

Hilsen Louise E

Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:29

Hej

Jeg tror du er galt på den, det tager op til 6 uger at få en aftale igennem. Når det bliver din tur så behandler de sagen og tager den så der fra. Det er lige meget om du er en fattigmand eller en rigmand, det tager den tid det tager.

Men, undskyld jeg spørger, hvordan kan de se at du har minus 10,000kr på kontoen og er det ikke lige meget hvis du for den godkendt alligevel.

I værste tilfælde kan de kræve sikkerhed i form af nogle penge i låst konto, mindst 25.000 kr 

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 23:36

Hej,

Der tror jeg så faktisk at det er dig som er galt på den Smile

Jeg har også netop fået min ansøgning igennem "på under 2 uger" pga at jeg kontaktede dem og sagde at det hastede lidt.

Der gik faktisk kun 2 timer fra jeg havde henvendt mig til jeg havde aftalen igennem.

Jeg tror det er sjældent at de kræver penge som sikkerhed, ihvertfald hvis man handler med "forholdsvis" billige produkter.

PS. en anden gang er det ikke specielt høfligt at beskylde en med-amino for at lyve.

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 08:19

LHN -> har du også fået en mail ligesom louise ? Virker dit nu ?

Jeg har ikke fået en mail eller brev endnu

Tilmeldt 18. Nov 07
Skrevet kl. 14:05

Jeg ringede til dem igen i dag og fik afvide at de manglede at kreditvurderer mig = de har ikke gjort en skid siden sidst af hvad jeg kunne forstå på det hele. Hun sagde han havde meget travlt og ville hvis han kunne nå det se på den i dag ellers i begyndelsen af næste uge.

Det er lidt fustrende når han sagde for 2 dage siden at det hele var fint og at jeg indenfor et par dage ville modtage pbs aftalen med posten. Han havde endda været inde på min hjemmeside.

Sikke noget øv Sad

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 17:44

Hej igen,

Lige en lille opdatering herfra,

Idag fik jeg kontrakten med posten og skal nu bare underskrive og returnere.

Når PBS så modtager min kontrakt får jeg en velkomstmail og så er forretningen i gang.

Held og lykke til jer som går og venter på kontrakten.

Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:01

Surprisehvad er det her for noget

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 15:07

Hej Kris,

Hvad mener du?

Tilmeldt 18. Nov 07
Skrevet kl. 20:49

I dag fik jeg pr. e-mail tilsendt en risikovurdering og der stod at jeg skal stille 15.000,- ind på en spærret konto som sikkerhed. Så nu har jeg taget kontakt til min bank for at få det ordnet så der går nok ydeligere ekstra tid. Må vel satse på det virker fra begyndelsen af næste uge.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 22:00

Hej Peter,

Tør man spørge om hvad det er for en type forretning du skal drive?

Er det meget dyre varer du skal handle med?

Held og lykke med aftalen.

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)