Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

At få en PBS aftale

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg har indsendt alt som de forlangte til PBS og afventer nu deres respons. Det jeg godt kunne tænke mig er nogle gode fif og råd i forhold til at få min PBS aftale i orden hurtigst muligt ?

Jeg ved at de vil lave en kreditvurdering af mig, men hvad hjælper det at se på min -10.000kr konto når de ikke ved at der ligger et kæmpe varer lager og masser af investering bag firmaet ?. Bør jeg henvende mig til min bankrådgiver og give besked om min ansøgning så den ka hurtigere komme igennem?.

Tak

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 23:23

Hej,

Jeg står lige præcis samme sted og venter på et svar fra PBS og har cirka samme beløb på kontoen Smile.

Nogen der har erfaring med hvor længe der normalt går? 

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 23:34

Fra jeg sendte klarmelding til PBS og jeg fik indløsningsaftalen retur, gik der 15 dage.

Venlig hilsen

Lone aka Bondekonen

Venlig hilsen Lone

Tilmeldt 18. Nov 07
Skrevet kl. 07:45

okay LHN !. Hvis du vil må du meget gerne opdatere din situation herinde - så vil jeg gøre det samme.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 08:24

Det fremgår af PBSinternational.dk at

Ekspeditionstiden på Internet-aftaler er p.t.:  

10 arbejdsdage

Fra Rødovre
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 14:14

1.gang ventede jeg i 3 uger, hvorefter jeg ringede ind til dem og spurgte hvad der skulle til. Den utrolig servicemindet medarbejder hos PBS, fandt min sag i bunken. Min sag lå efter hans udsagn lidt langt nede i bunken og han var ikke kommet dertil endnu. Men som sagt han tog min sag og sagde den ekspidere jeg idag, så du hører noget fra os i morgen. Og ganske rigtig dagen efter var det gået igennem.

2. Gang. Belært fra første gang, indsende jeg mine dokumenter og ringede ind 2 dage efter og spurgte til sagen, med samme resultat. Vupti og sagen blev løst.

Mht til bankforbindelse ved jeg at de ser på hvilken type vare der handles med, og derfra tages stilling til om banken skal involveres. Handler du med fjernsyn, Biler, luksusferier osv osv, skal kreditten være i orden, da PBS i princippet stille pengene til rådighed hos dig inden varen er send (ved godt det er ulovligt at gøre det, derfor skriver jeg i princippet). Handler du med frimæker, t-shirt, postkort etc, er beløbende meget mindre og derfor har de ikke den samme fokus på kreditten.

Det var blot min erfaring med PBS.

Claus 

Mit hobbyprojekt www.babygadget.dk

Tilmeldt 18. Nov 07
Skrevet kl. 21:15

I dag snakkede jeg med PBS pr. telefon. De ringede efter jeg havde bedt dem om det i går eftermiddag. Han var nemlig ikke tilstede der. Han sagde det hele var sådan set ok og at jeg indenfor et par dage vil modtage nogle ting med posten. 

Han besøgte desuden  min side og brugte 15 min på mine handelsvilkår og ellers var han ialt 1 time på siden - dog ikke hvor han var aktiv hele tiden. Overvågning så det vil noget :)

Jeg gik lige ind for sjov ind som om jeg ville købe et vare og gik til betaling. Hvis jeg vælger f.eks. Dankort kommer det frem. Jeg har dog ikke forsøgt at bruge den, men mon den virker :).. Min eDankort betaling gør hvertfald ikke. Den kommer hen til en ukendt side/siden findes ikke. Er der noget jeg skal være opmærksom på ved eDankort ? 

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 22:00

Jeg har netop fået godkendt min shop i dag (jubii). De kan ikke overholde de 10 dage de lover i øjeblikket, men det har en god effekt at ringe og spørge til sagen. Jeg indsendte 9/12, klarmeldte 12/12, rykkede pr. e-mail 4/1, rykkede via hjemmesiden 7/1 og kom igennem på telefon i dag. Og den var så godkendt 3 timer efter. De var i øvrigt både flinke og servicemindede, så ingen kritik herfra. Men det var altså først da jeg fik fat i dem i telefonen at det rykkede. Jeg havde end ikke modtaget et sagsnummer inden da. 

Hilsen Louise E

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 22:15

Hej,

Jeg fik også godkendt min side i dag.

jeg var som jer andre blevet træt af at vente og skrev derfor en mail om at det hastede Smile

2 timer efter var alt ok og nu venter jeg bare på at de sender mig et stykke papir jeg skal skrive under på.

Tilmeldt 18. Nov 07
Skrevet kl. 22:35

Okay det jo super :) !

Louise hvordan blev den godkendt 3 timer efter?. Fik du tilsendt en mail eller er det fordi systemet nu virker ?

Forsøgte desuden lige om mit system virkede og nej PBS afviste så den er ikke gået igennem endnu.

Side 1 ud af 4 (40 indlæg)