Jeg er lidt tvivl om hvad problemer er i forhold til husleje.
Hvis man har en bolig, som man lejer ud til en person, så skal man jo kræve en husleje som ligger til markedsværdien for leje, samt el,vand, varme osv.
Hvis man kun kræver for el,vand og varme, jamen så vil man få et alt for stort underskud hvert år, som SKAT selvfølgelig ikke vil gå med til :)
Hvis tallene er den i nævnte størrelsesorden ville jeg nok selv bare selvangive dem normalt. Bortses der fra renteudgiften er der et årligt underskud på 15000 kr - svarende til en skattebesparelse på 5-6.000 kr. Det vil næppe give de store panderynker hos SKAT. Renteudgiften heller ikke.
Så længe vi er i den størrelsesorden så er det ligefør at omkostningerne og administrationen af virksomhedsskatteordningen ikke står mål med fordelene.
småbeløb kan give skat panderykker , det ved jeg af erfaring , men dem det var faktisk slet ikke penge men fordi jeg skraldet lever anderledes så brugte jeg ikke mange penge om måneden til mad med mere , jeg havde gennemsnit 100 kr om måenden til mad med mere så tøjet dengang var ikke altid pænt og nyt og maden jo gratis grundet levvis ,men for de fleste er det småpenge for ikke mig , men mange andre og sikkert også skat men småbeløb går de også efter indenfor skat
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows