|
|
EM:......... også giver jeg 800,- kr. hver gang jeg skal til teoriprøve...........,
Tjaaaa......stram ballerne, fold ørene ud og bestå første gang, det er som regel det billigste.
Debat
|
|
Tjaaaa......stram ballerne, fold ørene ud og bestå første gang, det er som regel det billigste.
|
LarsQ.
|
Lyder som om, at du har forsøgt en del gange og hvis du allerede er igang, kan det vel ikke betale sig, at starte forfra? Tror de priser du selv opgiver, er det niveau et kørekort ligger på. Dog er prisen på teoriprøven kun 580kr jf http://www.politi.dk/da/borgerservice/korekort/priser/ Da jeg tog mit kørekort kunne man låne en dvd med en masse teoriprøver (gratis), som man så kunne lave derhjemme. Det var sådan set det eneste jeg brugte til at bestå prøven og så hørte jeg godt efter til undervisningen. |
|
|
|
Forstår ikke, at din kørelære tager mere end de 580kr for en prøve. Det er jo ikke ham, der afholder den, men politiet. Cd/dvd'en kan du låne gratis på dit lokale bibliotek og det er gratis. Kan godt være, at du kan starte forfra ved en anden kørelære, men tror ikke det bliver billigere af den grund. Er der ikke også regler for, hvor langtid du kan vente med, at starte ved en anden kørelære uden at du mister de lovpligtige timer? |
|
|
|
Heysa, jeg fik kortet her den 14 nov, dejligt at få det overstået :). Jeg kom af med ca 14,5 og jeg gik igennem første gang :). mener en teori time hos ham koster 450-500 kr. og teorien 580 :).. Mine kammerater har givet omkring 12k, men herovre er der 1-2 måneders ventetid på de forskellige prøver derfor bedte jeg selv om ekstra køreundervisning :).
Thomas. |
Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!