Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Pro

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Åbent spørgsmål til Martin Thorborg og andre flittige Amino brugere.

Efter at have læst et indlæg af Jonathan Løw

Der lød sådan:

Citat:

1)      HÆV IVÆRKSÆTTERNIVEAUET. Man kan jo høre herinde, at du får mange roser. Ganske fortjent. Men formentlig også fordi én af Aminos svagheder, som jeg ser det, er at der mangler noget erfaring herinde - folk som HAR gjort det. Iværksættere kan fint lære af andre iværksættere, men der er for meget rygklapperi herinde, synes jeg ofte. Jeg savner folk, som HAR gjort det - udover dig og nogle få andre. Det tror jeg, at mange Aminoer kunne lære endnu mere af. Så jeg håber, at du f.eks. vil få dannet nogle ekspertpaneler herinde, som kan hæve niveauet i nogle af debatterne. Til glæde for folk herinde.

Citat slut.

Kan jeg ikke stoppe med at tænke på hvor ret Jonathan har og tiden måske er inde til at der også skabes et Amino Pro. (eller hvad det nu kunne hedde)

Som så mange andre steder oplever man at ens styrke også kan blive ens svaghed, og det er nok det som er ved at ske for Amino.

Aminos´s styrke er at, alle kan være med uanset erfaring og nivo man er på som iværksætter.

Aminos´s svaghed er at, alle kan være med uanset erfaring og nivo man er på som iværksætter.

Jeg ved ikke om låsningen er et panel som det Jonathan forslå er den rigtige løsning, eller om et mere specielt forum ( et pro forum) måske er en løsning.

Et er i hvert fald sikkert, de lille årstid jeg har været med herinde har jeg oplevet mange med erfaring komme og gå hurtigt igen.

Jeg tror at rigtig mange virksomhedsejere rigtig gerne vil bidrage med deres viden, men de vil ikke spilde deres tid og specialviden, hvis de ikke føler at de kan yde en mærkbarhjælp til ligesindede.

Lad os høre hvad du syntes….

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:31

Emnet hart været diskuteret flere gange herinde, og som jeg tidligere har sagt er jeg meget uenig i nogle fås ønske om en klassedeling af Amino. Jeg tror bare vi må erkende, at nogle folk ikke ser fordelen i en online og åben debat som Amino - og andre gør det. Lad os fokusere på dem, som faktisk gerne vil Amino, og lad resten finde andre netværk. Amino bliver alligevel aldrig noget som alle kommer til at holde af, og det synes jeg heller ikke er formålet.

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 21:42
Jeg havde selv gætte på at det første svar i denne tråd ville komme fra dig Mikkel, og som sædvanlig skuffer du ikke med din hurtighed på tasterne. Og ja det er jo også en holdning…
Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 21:45
Hov lige en hurtig tilføjelse, mit indlæg er ikke ment som et enten eller, men som et både og. Det er meningen at et pro forum skal blive ved med at levere gode råd til helt nye også.
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:48

Jeg er helt enig med Mikkel, at lave en ny Amino eller opdele Amino vil aldrig virke.
Jeg kan ikke finde et eneste eksempel hvor en "Pro" har spurgt om noget og ikke fået gode svar.
Men prøv at forklare mig hvad der skulle ske og hvad der skylle være anderledes?

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:52

Og det er så mig der er "kkll".
Jeg tester noget omkring login og havde lige glemt at slette brugernavnet.

Dbh Martin

Tilmeldt 23. Feb 07
Skrevet kl. 22:18

Jeg mener ikke et nyt Amino og heller ikke en opdeling.

Amino ser en super ide.

Men en mulighed for at en gruppe kan tale i et forum uden afbrydelse.

Måske en mulighed for at danne nogle peergroups.

Der er lige som i sport og spil, det er fedt at lære andre reglerne og taktikken, men nogle gange vil man bare gerne i gang, og spille med andre på samme nivo eller beder.

Det findes selvfølgelig allerede mange forskellige netværk, men kan man skabe noget i amino regi er jeg sikker på at det ville blive til gavn for alle.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:31

Der er allerede en gruppe kun for søgemaskinefolk og den gruppe bliver bare aldrig brugt.
Der var fuld skrue på i en måned og så døde den.
Det er blot min erfaring at den slags ikke virker.
Men hvis du kan samle en gruppe, så stiller jeg gerne et lukket forum til rådighed som test.

Dbh Martin

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 22:31

Så må man da bare annoncere efter folk i sammen genré eller lign så man kan sparre privat. Sværre er det jo ikke 

Supply Chain blæksprutte

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:19

Min erfaring, fra andre community sites, er også som Martin at hver gang man skiller nogle ud i et lukket forum, som giver udtryk for at de har brug for en "elite" gruppe, så går det dødt. Jeg tror som sagt at det er fordi, dem der siger de ønsker et sådan område, i virkeligheden slet ikke ønsker at involvere sig på den måde, som et online forum kræver.

I et offline netværk er det måske OK, at man blot mødes 1 gang i kvartalet - i en online debat dur det bare ikke.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)