Åbent spørgsmål til Martin Thorborg og andre flittige Amino brugere. Efter at have læst et indlæg af Jonathan Løw Der lød sådan: Citat: 1) HÆV IVÆRKSÆTTERNIVEAUET. Man kan jo høre herinde, at du får mange roser. Ganske fortjent. Men formentlig også fordi én af Aminos svagheder, som jeg ser det, er at der mangler noget erfaring herinde - folk som HAR gjort det. Iværksættere kan fint lære af andre iværksættere, men der er for meget rygklapperi herinde, synes jeg ofte. Jeg savner folk, som HAR gjort det - udover dig og nogle få andre. Det tror jeg, at mange Aminoer kunne lære endnu mere af. Så jeg håber, at du f.eks. vil få dannet nogle ekspertpaneler herinde, som kan hæve niveauet i nogle af debatterne. Til glæde for folk herinde. Citat slut. Kan jeg ikke stoppe med at tænke på hvor ret Jonathan har og tiden måske er inde til at der også skabes et Amino Pro. (eller hvad det nu kunne hedde) Som så mange andre steder oplever man at ens styrke også kan blive ens svaghed, og det er nok det som er ved at ske for Amino. Aminos´s styrke er at, alle kan være med uanset erfaring og nivo man er på som iværksætter. Aminos´s svaghed er at, alle kan være med uanset erfaring og nivo man er på som iværksætter. Jeg ved ikke om låsningen er et panel som det Jonathan forslå er den rigtige løsning, eller om et mere specielt forum ( et pro forum) måske er en løsning. Et er i hvert fald sikkert, de lille årstid jeg har været med herinde har jeg oplevet mange med erfaring komme og gå hurtigt igen. Jeg tror at rigtig mange virksomhedsejere rigtig gerne vil bidrage med deres viden, men de vil ikke spilde deres tid og specialviden, hvis de ikke føler at de kan yde en mærkbarhjælp til ligesindede. Lad os høre hvad du syntes….
|
Emnet hart været diskuteret flere gange herinde, og som jeg tidligere har sagt er jeg meget uenig i nogle fås ønske om en klassedeling af Amino. Jeg tror bare vi må erkende, at nogle folk ikke ser fordelen i en online og åben debat som Amino - og andre gør det. Lad os fokusere på dem, som faktisk gerne vil Amino, og lad resten finde andre netværk. Amino bliver alligevel aldrig noget som alle kommer til at holde af, og det synes jeg heller ikke er formålet.