Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forever Living Products

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange der har spurgt mig: Hvem er Ove Bjørn Kraft og hvad er mine relationer til Network Marketing og Forever Living Products

Jeg er født i 1953, og er i dag sammen med min kone Lisbeth nogle af de førende Networkere i Scandinavien, og vores firma KRAFT på Strandbakken i Kalundborg har i dag et samarbejde med en af de største aktører på markedet Forever Living Products.

Vi har opbygget en sælgende organisation inden for natur- og helseprodukter med fokus på produkterne. KRAFT arbejder med forretningskonceptet Team Marketing (Network Marketing), hvor vi sammen med vores team af samarbejdspartnere formidler nogen af de højst anbefalede og godkendte natur- og helseprodukter der er fremstillet under farmaceutisk kontrol som f.eks. Frisk Aloe Vera, Omega 3 fra arktiske laks, rene produkter fra bikuben som honning, pollen, propolis og royal jelly, hvidløg og en række andre godkendte og gennemprøvede produkter.

Forever Living Products er den eneste virksomhed i USA, som er certificeret både for kvalitet og miljø ifølge den internationale standard ISO 9001 og 14001 samt OHSAS 18001.

At Forever værner om miljøet ses bl.a. af, at man dyrker økologisk uden gifte og med vekseldrift for ikke at udpine jorden, at man udvikler teknikker for at genanvende og spare vand i sine fabrikker, og at man forsker for at udvinde etanol af bladresterne, det som i dag komposteres.

Personalet tages der hånd om med både tand- og sundhedsforsikring.

Vi har et meget kompetent og veluddannet team, hovedsagentlig blandt behandlere i Scandinavien med flere læger, tandlæger, dyrlæger, terapeuter blandet med mennesker fra mere traditionelle fag. Vores team omsætter for over kr. 25 mio. om året. Vi har i dag over 30 personer i vores team som kan kalde sig Managers som er den højeste position i Forever Living Products marketingplan.

Man kvallificerer til Managerpositionen når man har omsat (solgt) produkter for over kr. 280.000,- i en to måneders periode. Flere af disse personer startede med at arbejde 5-10 timer om ugen men arbejder i dag fuld tid (25-30 timer) med deres forretning.

Jeg er tidligere direktør i reklamebranchen hvor jeg specielt var kendt for mit samarbejde med førende erhvervsvirksomheder, Det Kongelige Teater og andre kulturrelle institutioner samt idrætsforbund. Jeg er også kendt som igangsætteren og ildsjælen bag flere store events og er også manden bag at 800 m løberen og verdensrekordholderen Wilson Kipketer kom til Danmark. Min vision er at give mennesker mulighed for et rigere liv...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:50

Ove Bjørn Kraft:
Der er mange der har spurgt mig: Hvem er Ove Bjørn Kraft og hvad er mine relationer til Network Marketing og Forever Living Products

Det må da være dejligt, med så meget opmærksomhed. Efter knap 1.400 indlæg, er der stadig ikke én, der der har spurgt mig "Hvem er Tommy og hvad er hans forbindelse til X". Men du har endda mange... ja ja, nyd det.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 07:35
Få dig en blog eller tag et kig på Køb annoncer på Amino, og spar os andre for den slags indlæg i fremtiden. Som Tommy vist også påpeger meget tydeligt, så er det noget værre ævl at poste.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Skrevet kl. 10:01

Kære Sune.

Tak for tippet og Godt Nytår!

Med venlig hilsen

Ove Bjørn Kraft 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Nov 06
Skrevet kl. 10:06

Kære Tommy.

Tak for din hilsen. Ja, du kan tro at jeg nyder det. Jeg håber at du får mere opmærksohed i 2008. Godt Nytår!

Med venlig hilsen

Ove Bjørn Kraft 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)