Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på redesign ønskes

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld Max, men jeg syntes altså at det var en ret underholdende tråd at læse og følge med i.. Ok, den skulle måske bare have haft sit eget liv et sted..

Først til Max.. Det er en fin shop. Man kan godt se at det er en Scannet, men som Lone er inde på, så kender rigtig mange kunder til denne shopløsning og det giver en sikkerhed (de kan finde knapper m.m. i søvne). Jeg ville også gerne have lidt mere stemning ala spa/wellness stemning (håber at du kan følge mig). Med sådanne billeder signalerer man at man bliver så lækker (som på billedet) hvis man bruger lige netop denne creme etc.

Jeg har selv en Scannet shop og den så meget anerledes ud, da jeg startede end den gør nu, så med tiden finder du ud af hvad der får kunderne til at blive.. Du kan jo lave en test med samme produkt, som du blot opretter 2 gange og på det ene sætter du et stemningsbillede ind og på det andet blot et "clean" produktbillde. Du kan på samme måde prøve dig frem med forskellige tekster osv.

Opret et nyhedsbrev (har du sikkert) og gør det synligt. Op på forsiden med det. Lav en kundeklub, som giver lidt fordele ved at shoppe hos dig. Faste kunder er gode kunder :o)

Til migduvednok.. Jeg ville da gerne være model :o) Du må gerne lave et forslag til mig med et fedt design, der bare rykker... Altså jeg lover på ingen måde at bruge det, men jeg kunne da godt tænke mig at se dit forslag :o) og det ville da være synd og skam at lade en sådan chance ryge... Jeg har en børnetøjs butik på nettet, som mere end 500 andre, så her skal man jo virkelig lægge hovedet i blød.. Så hermed en udfordring til dig, -håber at du tager den :o)

Lone: Fedt at se dig i vild vigør igen.. Dine indspark er altid super :o) Og det kunne jo være at migduvednok kunne bruge dine kreative evner i udfordringen, for en streg fra dig ville jo nærmest være helligbrøde ikke at bruge :o)

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 02:04

Heja Christobel

Tak for gode brugbare råd, vil kigge på det.

Du skriver du sekv bruger Scannet og kan se du har flere forskelige spænde funktioner, på dit site bl.a nyhedsbrev og kundeklub,så vil jeg lige spørge om det er nogle ekstamoduler, du har tilkøbt eller der er noget du har programmeret dig frem til, for mit sysiem giver ikke umiddelbart mulighed for det ?

Jeg har ægså været inde og tjekke din side, og vil også meget gerne komme med et uforpligtigende trendy design. Jeg synes det en flot og funktionel butik, men synes måske farver grafik osv godt kunne afspejle "børneunivers.

Mange hilsner

Max

www.maxr.dk

Max Rogild www.maxr.dk
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 02:12
Det ER jo mere spændende end Forbrydelsen, dette her!
(jeg lovede først at blive voksen i morgen)
Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 02:15

Du skal købe et nyhedsbrevsmodul (mailinglist)... Det findes i flere udgaver alt efter hvor mange tilmeldte du har (start med det mindste antal). Kundeklubben laver du selv. Det er kun et spørgsmål om hvad du ønsker den skal indeholde.. For mig er det bl.a. en lavere fragt til medlemmerne og her har jeg lavet 2 forsendelses muligheder. Simpelt, men effektivt...

Du må meget gerne komme med et uforpligtende design oplæg og jeg kan sagtens se din pointe i at gøre det mere "børnevenligt". Det har jeg haft tidligere (har prøvet flere designs). Det, som man blot skal holde sig for øje (min egen mening om designet) er at det skal henvende sig til selve køberen. Det er moderen i mit tilfælde (99,8%) og derfor er det hos hende at designet skal slå igennem. Og her er min egen vurdering at et clean, men klassisk (pga. mine varer) design er det bedste.. Men altså, som sagt.. Jeg har ikke noget at have det i, andet end mine egne små tests, som ikke er ret videnskabelige anlagte :o)

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 02:17

Lone S. Hansen:

Du skal ikke blive voksen, Lone.. Og forøvrigt, så var den "i morgen", som du talte om tidligere, idag :) (tag den :-)

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 02:19

Christobel:

Lone S. Hansen:

Du skal ikke blive voksen, Lone.. Og forøvrigt, så var den "i morgen", som du talte om tidligere, idag :) (tag den :-)

Ej, jeg så forkert.... ØV !!!  Nå, men det er altså også sent....

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Skrevet kl. 02:21

Må man spørege om prisleje for Nyhedsbrevsmodul ??*s*

Jeg tror vi er rimelige enig i dine designovervejelser *s*

Max Rogild www.maxr.dk
Tilmeldt 31. May 06
Skrevet kl. 02:30

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 20:35

Hej Max.

Flot, overskuelig og professionel shop.

Jeg er dog personligt ikke så vild med den pink bjælke øverst - har du overvejet at lave den samme orange farve som overskrifterne i menuen istedet? Bare et forslag :-)

Jeg faldt lige over et part tastefejl på din egen side (www.maxr.dk): I første overskrift står der "Velokommen" - og i øverste høje hjørne står "optaderes".

Ha' en god dag.

Mvh. Mira

www.pusleriet.dk

Fra Århus
Tilmeldt 29. Dec 07
Skrevet kl. 01:19

Hej Mira

Tak for kommentarerne og rettelserne *s*

Jeg skal også nok komme med nogle gode råd til din shop..lige om lidt,,,,

Mange hilsner