Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netbutik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Min kone og jeg er ved at overveje opstart af netbutik med garnsalg - senere skal der etableres en fysisk butik ved siden af. Mit spørgsmål går på om det er bedst at starte en netbutik fra bunden, eller købe en eksisterende butik - der er pt. en netbutik der er ved at ophøre, men den sælger nogle andre produkter end dem vi har tænkt os???

Håber i kan finde hoved og hale i mit spørgsmål og vil vende tilbage med noget respons.

vh

dll

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 20:06

Hvis den slet ikke sælger de produkter som i vil forhandle, hvad skulle formålet så være med at købe den?

Hvis det er en unik udviklet shop kan jeg godt forstå det ellers ikke.

Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:01

Hej Dll.

Scannet og Dandomain har et shopmodul som er til at gå til for de fleste,

hvor du let kan få designet en fed shop. -

For hurtig start på søgemaskinerne kan du begynde med Google AddWords (dem som ligger i højre side på Google).

At Købe bannere på diverse kvindesider er den dyre løsning - men du får hurtigt stor opmærksomhed.

Køb de domæner som kan relatere til dit produkt (dem som er ledige... :) Smile

og få dem til at pege på din shop.

Når du har 40.000 om måneden i overskud kan du begynde at tænke på fysisk forretning - IKKE FØR !!

Men du kan sagtens købe en dandomain eller scannetshop - som ER lavet - med diverse betalingsløsninger.

Dette gør at du slipper for at skulle bygge en ny shop op fra bunden - og kun ændre design og flytte domæne.

garn.dk garnsalg.dk garnshop.dk garnshoppen.dk er alle taget - så det bliver svært for dig at finde et domæne som

ved navnet i sig selv giver topplaceringer på Google.

Så jeg kan kun ønske dig Held og Lykke med Projektet.

og Godt Nytår

Vh

Thomas

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:43

Nogle vil så mene, at man skulle starte en fysisk butik først... Det er nok billigere i starten at starte den fysiske butik ;-).. og når I så går online, så giver det faktisk en del tillid overfor kunden, at der ligger en fysisk bagved...

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:49
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)