Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg en god start

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg er en dreng på 16 år, som længe har ønsket at blive iværksætter, men jeg aldrig har vidst hvad det skulle være og har heller ikke de store penge til at starte med(2500 kr). Så jeg håber i vil hjælpe mig med nogle ideer. Jeg har selv nogle ideer... 

Sælge tøj

Gadgets 

Elektronik 

Ure

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Alle starter et sted, og alle har 24 timer i døgnet til rådighed. Så det er bare med at komme i gang hvis du har modet og lysten. 

Når det er sagt vil jeg stadig være en smule kritisk i forhold til din indgangsvinkel på iværksætteri i dit indlæg. Det at blive iværksætter er ikke et job, med en fast beskrivelse. Det vil sige at din lyst til at blive iværksætter helst skal ligge sig tæt op af en idé som du virkelig tænder på. De ting du nævner i tråden er meget mainstream indenfor webshops. Det vil kræve en ganske anseligt budget at komme i gang, både med en salgsplatform, samt i forhold til markedsføring

Jeg ser flere unge gutter på din alder som starter ud med at tilbyde IT hjælp til ældre borgere i lokalområdet. Lav en simpel hjemmeside, gå rundt med nogle flyvers, og lav nogle overskuelige priser. Så er du i gang :-) 

Held og lykke uanset hvad! 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)